Fitness Seller

puisten

Ik heb af en toe wat lichte puistjes op de schouders, maar voor de rest nooit geen last van gehad in mijn volwassen leven (wel als puber, maar dat is normaal).

Nog 1x u zeggen,en ik kom je persoonlijk voor je kop stompen.
Nee man,was het zoooooo zat.Tis mijn narcistische bigorexia syndroom waar ik altijd mee kamp.

Ben ik 115kg dan vind ik het nix,te zwaar last van vocht en varkenskop.Ben ik te licht dan baal ik ook weer als een stekker.Heb me nu voorgenomen om lekker door te dieeten.Probleem is dat ik mezelf altijd te licht zie tonen in de spiegel.....dan zij dat maar zo.Nog steeds overhempie xxxl en minimaal jasjes etc xxl......zegt mij genoeg met mijn kabouter hoogte

Wees blij bro,
Je hebt een behoorlijke size, je hebt kids, a good job, en jij mag op jouw leeftijd imo best wel neerkijken op de "jongere" jedi's die nog een lange, lange weg te gaan hebben die jij reeds hebt afgelegd...

Cheers

Laatst bewerkt:
Nee man,was het zoooooo zat.Tis mijn narcistische bigorexia syndroom waar ik altijd mee kamp.

Ben ik 115kg dan vind ik het nix,te zwaar last van vocht en varkenskop.Ben ik te licht dan baal ik ook weer als een stekker.Heb me nu voorgenomen om lekker door te dieeten.Probleem is dat ik mezelf altijd te licht zie tonen in de spiegel.....dan zij dat maar zo.Nog steeds overhempie xxxl en minimaal jasjes etc xxl......zegt mij genoeg met mijn kabouter hoogte

Je bent niet wijs man!! Je bent godver de godver n reus met je anderhalve meter hoog haha!

Jammer dat je niet is n foto post man...

Je heoeft niet speciaal Roaccutane nemen voor een resultaat vergelijk baar aan Roaccutane (vitamine a).

Als je gewoon "Hielbot" bij "de Tuinen" koopt, bevat per softgel capsule 1,8 mcg retinol (= Ander soort vitamine a, maar zelfde effect Roa (hypervitaminose a), neem je er 10 per dag is 18 Mg en dat is hetzelfde als 20 Mg Roaccutane, en je hebt maar 5 Mg nodig om de talgproductie met 65% te verminderen (door verhoode talgproductie kan P. Acnes overgroeien en zo ontstekingen veroorzaken).

Ofterwijl lage dosis (t/m 25mg) Roaccutane, retinol etc zijn voor 90% van de mensen geen probleem, maar toch doen ze er erg moeilijk over kwa voorschrijven omdat ze in nederland nog niet weten dat lage dosissen ook bij lichte acne of zelfs voor alleen vette huid werken, in australie en amerika zijn ze al verder.

Ze geven zwakke jongetjes die extreem dun zijn en ernstige acne hebben soms 70 a 80 mg LOL!

Thanks! Ik zal zal aan mijn "Anti acne" lijstje toevoegen (voor als 'k 't mocht krijgen tijdens/na mijn kuur :()...

O ja dit is m'n lijstje:

• Benzoylperoxide crème gebruiken (kan je gewoon bij elke apotheek krijgen in de 5 of 10% variant, begin met 5%...)
  • Antibiotica (via huisarts/dermatoloog)
  • roaccutane (via huisarts/dermatoloog)
  • Zonnebank? (2 x per week, oppassen met bovenstaande deze verlagen je uv tollerantie... gevolg rode huid)
  • Sauna + koude douche?
  • Schoon voedsel (no mcdonald)... !Voedsel heeft geen invloed tenzei je acne een alergie is!
  • Scrub (Vichy NORMADERM Scrubgel bijvoorbeeld)? (gewoon je huid schoon houden en licht scrubben)
  • zink tabletten (xxl 200 tabs 14,-)
  • Beddegoed vaak wassen?
  • produkten met (retinoids, like Retin A and Differin.... salicylic acid... alpha hydroxy acids) zoals "Hielbot" bij "de Tuinen" ;)
Kritiek is welkom:hamer:

Moet je trouwens acne tijdens/na een kuur anders behandelen dan normaal?

het is trouwens "heilbot" ipv "Hielbot" :D.

Die cremes moet je niet nemen, die drogen je alleen maar uit en krijg je rode vlekken van.

Antibiotica helpt alleen als je eraan zit, en als je het erg lang slikt kan je vit b tekort krijgen.

Roaccutane kan je alleen krijgen na bloedcontroles (wat erg vaag is als je lage dosissen slikt maar goed)

Zon vind ik noghet beste helpen, vorige week zeker 20 zonuren gehad, gevolg alle acne weg, maar ze zeggen dat dat maar tijdelijk is (wat wel klopt want de zon schijnt hier niet zo vaak, op vakanties van 4 weken heb ik 4 weken geen acne en kom terug in NL en het gedonder begint dan weer )
Dus ZON helpt goed zolang deze er is. Zo moet de stelling zijn. (wel goed insmeren je gezicht dan want die staat altijd vol ind e zon.

Suana is goed als die schoon is. Als die niet schoon s krijg je een ander soort acne "folliculitis" dat is weer een andere bacterie, en komt meestal op debaardstreek vor niet in de T-Zone.

Van MC Donalds krijg raar maar waar toch echt puisten van vooral van die hamburgers, heb het meerdere keren uitgeprobeerd en het is echt zo! Zal wel door het hormoonverhogend effect zijn wat dat vlees betreft :D.

Je huid Scrubben met een Scrubgel is aaltijd goed (2 a 3 keer per week) maar Scrub niet te hard (irritatie)

Ik neem ook Zink altijd goed :)

Je bedden goed moet je zoiezo goed schoonhouden.

Die Cremes zijn rotZOOI!

Of je het tijdens of na een kuur meot doen weet ik niet (heb nooit gekuurd), maar een kuur komt je huid niet ten goede als je niet weet wat je doet (dat weet ik wel). maar zonder aanbolen kan je ook acne krijgen.

Weet alles van die hartnekkige acne,na mijn tweede kuur test-e en tren -e kreeg ik een paar weken na mijn nakuur last van puisten op mijn armen.
Dacht dat t na een paar weekjes wel weg zou zijn nou vergeet t maar begint nu net weer wat minder te worden (NA 8 MAANDEN).
Krijg ook veel comentaar zo van wat voor huidziekte heb jij joh,ach ja we doen ons t zelf aan, alles voor een mooi lichaam toch.
Heb tijdens het kuren wel vaker nagedacht als die naald mijn bil in ging van waar ben ik mee bezig,verkloot ik mijzelf niet op deze manier.
Maar dan wint de gedachte dat ik keihard train, goed eet,niet rook,en weet wat ik met mij en mijn leven wil,en dat is mij goed voelen in mijn eigen lichaam.

Denk dat dat voor de meesten hier zo is.

Verhoog je zink en magnesium inname eens... en drink eens wat thee.

even over dat ''heilbot'', ik zou eigenlijk 3 van die caps moeten nemen per dag dus 5,4 mg ?

Ik heb nooit puisten...
Nu in dag 4nakuur krijg ik overal kleine bultjes/minipuistjes.

Rug.gezicht en borst. ****ing irritant i.i.g

En het gekke is dat me libido extreem omhoog gaat nu...
Meer als in me test kuur....

ha ha kom ik aan met mijn... 1.60 m...

Je heoeft niet speciaal Roaccutane nemen voor een resultaat vergelijk baar aan Roaccutane (vitamine a).

Als je gewoon "Hielbot" bij "de Tuinen" koopt, bevat per softgel capsule 1,8 mcg retinol (= Ander soort vitamine a, maar zelfde effect Roa (hypervitaminose a), neem je er 10 per dag is 18 Mg en dat is hetzelfde als 20 Mg Roaccutane, en je hebt maar 5 Mg nodig om de talgproductie met 65% te verminderen (door verhoode talgproductie kan P. Acnes overgroeien en zo ontstekingen veroorzaken).

Ofterwijl lage dosis (t/m 25mg) Roaccutane, retinol etc zijn voor 90% van de mensen geen probleem, maar toch doen ze er erg moeilijk over kwa voorschrijven omdat ze in nederland nog niet weten dat lage dosissen ook bij lichte acne of zelfs voor alleen vette huid werken, in australie en amerika zijn ze al verder.

Ze geven zwakke jongetjes die extreem dun zijn en ernstige acne hebben soms 70 a 80 mg LOL!

Thx voor de info, dit wist ik niet! Wanneer vitamine B5 mij in de steek laat ga ik het eens proberen :D

Das nog eens n leuke bump...na 3 jaar...

Terug
Naar boven