Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog 1x u zeggen,en ik kom je persoonlijk voor je kop stompen.
Nee man,was het zoooooo zat.Tis mijn narcistische bigorexia syndroom waar ik altijd mee kamp.
Ben ik 115kg dan vind ik het nix,te zwaar last van vocht en varkenskop.Ben ik te licht dan baal ik ook weer als een stekker.Heb me nu voorgenomen om lekker door te dieeten.Probleem is dat ik mezelf altijd te licht zie tonen in de spiegel.....dan zij dat maar zo.Nog steeds overhempie xxxl en minimaal jasjes etc xxl......zegt mij genoeg met mijn kabouter hoogte
Nee man,was het zoooooo zat.Tis mijn narcistische bigorexia syndroom waar ik altijd mee kamp.
Ben ik 115kg dan vind ik het nix,te zwaar last van vocht en varkenskop.Ben ik te licht dan baal ik ook weer als een stekker.Heb me nu voorgenomen om lekker door te dieeten.Probleem is dat ik mezelf altijd te licht zie tonen in de spiegel.....dan zij dat maar zo.Nog steeds overhempie xxxl en minimaal jasjes etc xxl......zegt mij genoeg met mijn kabouter hoogte
)...

.
.
Thee drink ik al genoeg,zal ik de volgende keer wat meer om de zink en magnesium denken,wie weet.Verhoog je zink en magnesium inname eens... en drink eens wat thee.
Je heoeft niet speciaal Roaccutane nemen voor een resultaat vergelijk baar aan Roaccutane (vitamine a).
Als je gewoon "Hielbot" bij "de Tuinen" koopt, bevat per softgel capsule 1,8 mcg retinol (= Ander soort vitamine a, maar zelfde effect Roa (hypervitaminose a), neem je er 10 per dag is 18 Mg en dat is hetzelfde als 20 Mg Roaccutane, en je hebt maar 5 Mg nodig om de talgproductie met 65% te verminderen (door verhoode talgproductie kan P. Acnes overgroeien en zo ontstekingen veroorzaken).
Ofterwijl lage dosis (t/m 25mg) Roaccutane, retinol etc zijn voor 90% van de mensen geen probleem, maar toch doen ze er erg moeilijk over kwa voorschrijven omdat ze in nederland nog niet weten dat lage dosissen ook bij lichte acne of zelfs voor alleen vette huid werken, in australie en amerika zijn ze al verder.
Ze geven zwakke jongetjes die extreem dun zijn en ernstige acne hebben soms 70 a 80 mg LOL!