MuscleMeat

Puistjes door voeding

rivelino

Ripped Bodybuilder
Waardering
73
Ik heb vroeger nooit echt last van puistjes gehad, nu wel sinds ik heel veel pindakaas/melk etc. gebruik, ik denk ook dat er meer mensen zijn die er last van hebben. Voor die mensen heb ik een tip: koop de sos-stick van garnier pure('s ochtends insmeren) en de pads van garnier pure(voor het slapen insmeren) en je puistjes verdwijnen binnen een paar dagen.

is waarschijnlijk lichte vorm van allergie voor lactose, heb er zelf ook last van
dan maar wat duurdere kwaliteits eiwitten eten mmm:P

kan ook vaker een saunatje nemen is ook goed voor je huid;)

Ik ben erachter gekomen dat ik acne van melk krijg, niet van kwark of joghurt gelukkig!

mm zit in joghurt niet dezelfde stoffen als melk?

ook wel een beetje last van, sinds ik goed ben gaan eten voor bb zitten er wel wat rode vlekjes op mijn kaaklijn vooral

mja bij mij ook vooral op mijn kin

no pain no gain he ;)

wat werkt nou echt tegen puistjes ? zonnebank ? of iemand iets anders wat echt werkt (geen ROA)

sauna, dan raak je veel vuil kwijt

jah oke maar ja wie heeft die thuis ik zat te denken aan een gezichtbruiner voor 70 euro een erg goede. Dus als iemand goede resultaten met een gezichtsbruiner heeft laat het maar weten

wij hebben een sauna op de sportschool:)

jah oke maar ja wie heeft die thuis ik zat te denken aan een gezichtbruiner voor 70 euro een erg goede. Dus als iemand goede resultaten met een gezichtsbruiner heeft laat het maar weten

Ik ga elke week naar de zonnenbank, tegen die vlekjes helpt het niet echt maar het valt natuurlijk minder op op een mooie gebruinde huid dan een melkfles he

mocht je nou een gezichtbruiner nemen val er dan in ieder geval niet achter in slaap :rofl:

Goed wassen/scrubben:D helpt ook wel eens

Ik ga elke week naar de zonnenbank, tegen die vlekjes helpt het niet echt maar het valt natuurlijk minder op op een mooie gebruinde huid dan een melkfles he

mocht je nou een gezichtbruiner nemen val er dan in ieder geval niet achter in slaap :rofl:

oke jah dat klopt wel het valt veel minder op, denk dat ik er dan toch maar 1 koop voor 70 euro vindt ik best goedkoop:D

je kan ook gewoon naar sundays gaan he, is niet zo duur , negen euro voor 12min onder de lichste geloof ik en na 4 keer was ik al behoorlijk gebruind. Daarna gewoon 1 x per 2 weken gaan om het bij te houden, heb je ook gelijk een bruin lichaam ipv alleen je gezicht

Terug
Naar boven