wolf
Cool Novice
- Waardering
- 0
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
slabek zei:Alleen in mijn nakuur beetje last van. Ik hou het beetje onder controle door de huid met alcohol te reinigen..(tip v. DBC01) en gaat goed.. maar kan me voorstellen dat niet elk huid type er tegen kan. Wat extra zink nemen moet ook wat helpen.
suc6!
slabek zei:Alleen in mijn nakuur beetje last van. Ik hou het beetje onder controle door de huid met alcohol te reinigen..(tip v. DBC01) en gaat goed.. maar kan me voorstellen dat niet elk huid type er tegen kan. Wat extra zink nemen moet ook wat helpen.
suc6!
marcos zei:dus gewoon met van die pure alcohol op een washandje en dan schoonmaken toch? Zal het eens gaan proberen
Zink, is ZMA zoiets?
Pumpin' zei:gedenatureerde alcohol (70% of 99%) van de Kruidvat -> op wattenschijfje -> schoonmaken.
Leviathan zei:Alcohol droogt de huid uit. Wat je ook kunt proberen is biergist.
Zuivert het bloed.

Leviathan zei:Alcohol droogt de huid uit. Wat je ook kunt proberen is biergist.
Zuivert het bloed.
spirosz zei:roaccutanne is het wondermiddel voor puistjes gebruik het zelf voor anderhalve maand en heb echt een babyhuidje gekregen. Het is alleen wel een paardemiddel met een hoop bijwerkingen, maar het helpt echt!!
noppes zei:Mijn vrouwtje heeft ook veel last van acne.
Zijn de roaccutane van Roche met 10mg Isotretinoïne goed ?
Hoeveel moet men er van nemen en hoelang ?