MuscleMeat

Pukkelpop 2006

Ari70

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
155
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Dudes & Dudettes,

wie van jullie komen er allemaal naar Pukkelpop 2006 (hasselt)

Begint morgen al, de line-up zal zo ongeveer gelijk zijn aan die van Lowlands.. alleen gaat deze Nederlander naar Belgie, omdat.. uhm (die verdomde belgen ;))

De grote namen...Line-up:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De dag dat ik in de mogelijkheid ben om er naar toe te gaan is helaas alleen de zaterdag, dan zijn de grote namen: Lost Prophets, HIM, Pennywise, Daft Punk, Arctic Monkeys, Placebo, Coheed and Cambria en Panic! at the Disco

Ik mis eigenlijk nog een andere grote Punk naam.. Want Pennywise is al op de de-tour, evenals Millencolin die ik afgelopen jaar al elders heb gezien..

Pukkelpop you ain't kidding... :D

Aardige line-up dat wel!

Interesseert mij eigenlijk geen moer, gisteren kwam er een vriend langs met de vraag of ik echt niet wilde meegaan, heb hem vriendelijk bedankt;)

ben eens geweest,echt een k*tboel ja,moest eens dringend schijten en er was geen wc papier meer in die vadsige toiletten('s nachts!)dat nooit meer.....

• Topic Starter Topic Starter
Pukkelpop you ain't kidding... :D

Aardige line-up dat wel!

Neej, ik lieg niet ;)

Interesseert mij eigenlijk geen moer, gisteren kwam er een vriend langs met de vraag of ik echt niet wilde meegaan, heb hem vriendelijk bedankt;)

Haha, ja dat kan.. bij ons is het een vast ritueel joh..

ben eens geweest,echt een k*tboel ja,moest eens dringend schijten en er was geen wc papier meer in die vadsige toiletten('s nachts!)dat nooit meer.....

Scheit gewoon over een ander tentje heen.. veeg je anus schoon aan een andere tent.. het interesseert toch niemand iets... ('s nachts)

Ik wil wel gaan de zaterdag HIM, placebo en pennywise... maar vriendin wilt niet echt mee... **** her... als't goed weer is dan ga ik wel alleen :)

bijna ieder jaar al geweest :rocker: dus dit jaar ook weer maar enkel zaterdag (geen verlof gekregen voor donderdag en vrijdag) :janken:

voor mij is de affiche niet zo goed, kzou enkel gaan voor babyshambles en fear factory.....sedert 2001 zijn de belgische festivals maar zwakjes

Pukkelpop :D ( ik klikte aan met de gedachte: wat zullen we nou krijgen :P )

Nog nooit geweest.. eigenlijk..

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil wel gaan de zaterdag HIM, placebo en pennywise... maar vriendin wilt niet echt mee... **** her... als't goed weer is dan ga ik wel alleen :)

En Artctic Monkeys en Lost Prophets daar ben ik voor gegaan..

bijna ieder jaar al geweest :rocker: dus dit jaar ook weer maar enkel zaterdag (geen verlof gekregen voor donderdag en vrijdag) :janken:

En nog geweest?

Pukkelpop :D ( ik klikte aan met de gedachte: wat zullen we nou krijgen :P )

Nog nooit geweest.. eigenlijk..

Kom volgend jaar dan :)?

Terug
Naar boven