Fitness Seller

Pump

Robba90

Novice
Waardering
0
Hallo ik heb eerder een topic geplaatst hier en heb nu al 14 maanden training erop zitten waarvan 3 maanden met bankdruk die ik heb gekocht. Ik train nog steeds thuis omdat hier de sportsgool een beetje ****ed is.... ouwe toestellen en tog best duur. Wat ik graag zou willen weten is hoe je sneller kan groeien... de een zegt gewoon hard pompe... de ander zegt minder gewicht en dan hard pompe ... ik heb gehoord dat je ook je gewicht eraan kan hangen wat je net kan dragen dan een paar kilo er af en dat maakt je wel breder..... ik heb me standaart dingen en shit wel waarmee ik train .. maar ik wil nu gewoon opblazen zeg maar.. ik ga volgende week 2 schijven van 10 kg erbij bestellen en nog wat shakes en halters dus de kilos ontbreken niet, alleen de manier hoe! :D
andere oefeningen lijken soms te werken maar zou graag wat meer willen horen.

Ja? En wat wil je nu precies weten dan?

Verder beoordeel een sportschool niet op toestellen, maar aan de hand van hoe men het halterwerk voor elkaar heeft. Is er een squatrek aanwezig, tot hoe zwaar gaan de dumbbells, welke kwaliteit hebben de halterstangen? enzovoorts.
Ik heb gym's gezien met de duurste en mooiste toestellen waar ik helemaal niets kon en gym's waar roestige toestellen nog op kettingen liepen, waar ik heerlijk en zwaar kon trainen, dus. :rolleyes:

lees het forum even door.

• Topic Starter Topic Starter
ja ik bedoel ik zit neit in een gym .. ik train thuis... en ik heb wel gewichten maar ik wil echt ff kunne pompe zeg maar andere manieren van trainen ? lichter gewicht maakt dat meer rondingen? meer setjes dan 3 per spiergroep ? uhm noem maar op, ze zegge wel meer gewicht betekend meer spier.. ik train bijv 20 kg aan me halters en ik doe setjes van 10 per arm 3x.. om het zo te zeggen.. maar als ik nou 15 kg doe en ik pomp langer??? enig verschil of gewoon steeds zwaarder gaan ?

ja ik bedoel ik zit neit in een gym .. ik train thuis... en ik heb wel gewichten maar ik wil echt ff kunne pompe zeg maar andere manieren van trainen ? lichter gewicht maakt dat meer rondingen? meer setjes dan 3 per spiergroep ? uhm noem maar op, ze zegge wel meer gewicht betekend meer spier.. ik train bijv 20 kg aan me halters en ik doe setjes van 10 per arm 3x.. om het zo te zeggen.. maar als ik nou 15 kg doe en ik pomp langer??? enig verschil of gewoon steeds zwaarder gaan ?

Nogmaals, wat wil je nu precies weten?

ik snap niet wat je hiervan niet vat? pompe? opblazen? andere manieren van trainen? wat werkt om te groeien? manieren om sneller figuur te krijgen ipv alleen maar meer gewicht?

ik snap niet wat je hiervan niet vat? pompe? opblazen? andere manieren van trainen? wat werkt om te groeien? manieren om sneller figuur te krijgen ipv alleen maar meer gewicht?

Pompe? -Dat is netzoiets als nken toch?
Opblazen? -Fietsband? ???

Andere manier van trainen? -Zwemmen?

Pompen bedoelt hij Hypertrofie mee naar mijn inziens. Om hypertrofie te verkrijgen moet je laag in gewicht en hoog in reps gaan. Zie het nut er niet van in, de pomp betekent geen groei.

Wanneer je traint stroomt er meer bloed naar de spieren. De bloedstroming richting organen wordt minder, en de spieren krijgen meer bloed.
Des te meer bloed er in de spieren komt, des te groter het volume van de spier wordt. Wanneer je gestopt bent met de training zal dit weer inslinken.

Wanneer je traint stroomt er meer bloed naar de spieren. De bloedstroming richting organen wordt minder, en de spieren krijgen meer bloed.
Des te meer bloed er in de spieren komt, des te groter het volume van de spier wordt. Wanneer je gestopt bent met de training zal dit weer inslinken.

schijnhypertrofie.

Laatst bewerkt:
Pompe? -Dat is netzoiets als nken toch?
Opblazen? -Fietsband? ???

Andere manier van trainen? -Zwemmen?

dat ik het verkeerd uitleg heb ik gemerkt maar ik kom hier niet om ruzie te zoeken maar advries.. Ik vroeg normaal wat kerel.. niet om een bijdehande opmerkingen dat geld ook voor Barbellman. als er nix anders is dan normaal door te trainen blijf ik dat doen.

dat ik het verkeerd uitleg heb ik gemerkt maar ik kom hier niet om ruzie te zoeken maar advries.. Ik vroeg normaal wat kerel.. niet om een bijdehande opmerkingen dat geld ook voor Barbellman. als er nix anders is dan normaal door te trainen blijf ik dat doen.

dat heet actie reactie.
voor de rest is het een kwestie van stickies lezen/verdiepen ipv meteen wat voorgekauwd krijgen.

Ruzie?

Kritiek is ook advies, vergeet dat niet snotneus.
Ik heb twee keer heel duidelijk gevraagd wat jij wil. Als jij dan met peppie populaire taal een serieuze sport wil omschrijven, dan kun je zo'n reactie verwachten, niet dan?
Gewoon incasseren, sticky's lezen en pas terug komen met vragen als je ook echt wat te vragen hebt.

Succes!

Terug
Naar boven