MuscleMeat

Putten naast buikspieren

DensterBody

Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
84kg
Wel , ik heb een vraagje zoals op deze foto in bijlage te zien heb ik links en rechts van buikspieren 2 putten.

Maar dus door deze putten heb ik niet egt een mooie platte buik.
Ik zou dit willen bekomen , dus geen putten en gewoon mooie platte buik met sixpack.
Wat moet ik hieraan doen?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2013-01-10 18.21.11.jpg

2012-12-10 15.46.36.jpg

Op de 2e foto zie ik geen putten, op de andere zie ik wel iets dat zou kunnen lijken op de putten die je bedoeld.

Misschien dat andere er anders over denken, maar volgens mij kan je daar niets aan doen, iedereen heeft andere abs...

Je hebt nog lang niet genoeg massa en je bent nog niet droog. Geef het tijd.
Je abs zijn mooi symmetrisch, niet piepen.

PS: Train je benen,

waar maak je je druk om :p

misschien obliques trainen, maar denk niet dat het er wat mee te maken heeft behalve dat het ongeveer op die plek zit.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt nog lang niet genoeg massa en je bent nog niet droog. Geef het tijd.
Je abs zijn mooi symmetrisch, niet piepen.

PS: Train je benen,

Oke bedankt voor de tip :p

---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 00:45 ----------

Op de 2e foto zie ik geen putten, op de andere zie ik wel iets dat zou kunnen lijken op de putten die je bedoeld.

Misschien dat andere er anders over denken, maar volgens mij kan je daar niets aan doen, iedereen heeft andere abs...

De putten vallen op foto niet zooo veel op maar wel in het echt. En ik stoor er mij wel aan

Obliques

Niet aan storen, want er is toch niets aan te doen. Stoor je liever aan dingen waar je wel iets aan kunt doen.

PS: IK zie geen putten, dus ik heb geen benul waar je het over hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Niet aan storen, want er is toch niets aan te doen. Stoor je liever aan dingen waar je wel iets aan kunt doen.

PS: IK zie geen putten, dus ik heb geen benul waar je het over hebt.

OP eerste foto in die kleine spiegel, iets hoger dan mijn navel links en rechts

OP eerste foto in die kleine spiegel, iets hoger dan mijn navel links en rechts

Oh, ik geloof dat ik wat zie... volgens mij komt dat met name omdat je op die plekken relatief weinig vet opslaat... komt vanzelf goed als je lager in je vet% komt te zitten.

Terug
Naar boven