MuscleMeat

PvDA'er naait de belastingbetaler weer eens in zijn reet

Ik weet niet of de PVV geheel tegen of tegen de hoogte/lengte ervan was. Maar feit blijft dat je volgens mij net als ieder ander mens kan solliciteren en anders een uitkering ?

Wat dat betreft valt het voor mij onder een gouden handdruk. Mooie bonus waarvoor eigenlijk ? Werken ? Daar kreeg je al geld voor.

Dat 1 miljoen en werkgevers is geen redelijke verklaring dat ze maar werk moeten hebben maar ik denk ook niet dat het PVV'er geweest zijn zo'n groot probleem is.

Lol VVD en PVDA zijn juist koning in zoveel mogelijk geld binnenharken. En vooral de PVDA. Links lullen rechts zakken vullen!

ze harken dat geld binnen om het begrotingstekort terug te dringen en de staatsschuld niet verder
te laten oplopen zodat we niet als griekenland eindigen.

ze harken dat geld binnen om het begrotingstekort terug te dringen en de staatsschuld niet verder
te laten oplopen zodat we niet als griekenland eindigen.

Ik had het over de partijgenoten zelf. Die niet in het nieuws komen in de NOS .Er wordt natuurlijk niets opgelost als mensen 2 maanden aan het werk zijn en vervolgens 5 jaar op wachtgeld gaan zitten teren ook al nemen ze zelf ontslag.

Pics or it didn't happen.

Links lullen, rechts de zakken vullen. What else is new?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan gaan ze toch werk doen wat ´onder hun niveau is´ oftewel als arbeider ergens aan de bak.

+1 samen met de polen in de agrarische sector ofzo.
die polen hebben nog wel een appeltje met ze te schillen na die polenmeldpunt :p

Terug
Naar boven