- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
AMSTERDAM – De PVV in Den Haag wil een tijdelijke allochtonenstop bij het amateurvoetbal in de stad. Clubs die ‘kunnen aantonen dat een te grote hoeveelheid allochtonen leidt tot gigantische problemen’, moeten volgens de partij in staat worden gesteld deze groep te weren.
Dit stelt de partij in schriftelijke vragen aan het college van de stad.
Volgens de partij loopt het college weg voor ‘de gevolgen van massa-immigratie en daarmee gepaarde islamisering van het Haagse amateurvoetbal’.
Noodklok
"Al jaren luiden clubs de noodklok aangaande de ellende die speelt bij vele clubs met een hoog percentage niet-westerse allochtone leden”, aldus de partij.
Ook stelt de partij een Haagse Zwarte Lijst van wanbetalers voor, omdat het 'betalingsmoraal bij veel allochtone leden niet goed' zou zijn. Voetbalclubs zouden hierdoor in de financiële problemen komen.
GroenLinks heeft geërgerd op de plannen gereageerd. Gemeenteraadslid David Rietveld noemt het nieuwste plan van de PVV op Twitter 'walgelijk en onhaalbaar'.
(Bron:nu.nl)
de PVV is inmiddels een karikatuur van zichzelf geworden.
Ik stel voor dat ze een cabaretprogramma gaan maken. Ik wil wel weer een avondje ouderwets lachen
Dit stelt de partij in schriftelijke vragen aan het college van de stad.
Volgens de partij loopt het college weg voor ‘de gevolgen van massa-immigratie en daarmee gepaarde islamisering van het Haagse amateurvoetbal’.
Noodklok
"Al jaren luiden clubs de noodklok aangaande de ellende die speelt bij vele clubs met een hoog percentage niet-westerse allochtone leden”, aldus de partij.
Ook stelt de partij een Haagse Zwarte Lijst van wanbetalers voor, omdat het 'betalingsmoraal bij veel allochtone leden niet goed' zou zijn. Voetbalclubs zouden hierdoor in de financiële problemen komen.
GroenLinks heeft geërgerd op de plannen gereageerd. Gemeenteraadslid David Rietveld noemt het nieuwste plan van de PVV op Twitter 'walgelijk en onhaalbaar'.
(Bron:nu.nl)
de PVV is inmiddels een karikatuur van zichzelf geworden.Ik stel voor dat ze een cabaretprogramma gaan maken. Ik wil wel weer een avondje ouderwets lachen