AndroidHealthClinic

PVV: géén moskee op plek Arnhemse St. Jansschool - Kamervragen

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
1.)
Bent u bekend met het bericht dat in Arnhem een moskee dreigt te komen op de plaats waar nu een karakteristieke school staat?*

2.)
Hoe beoordeelt u het dat de bewoners van de wijk Klarendal lange tijd niet op de hoogte waren van het plan om een moskee in hun wijk te bouwen, welk plan al in 2005 is gemaakt?

3.)
Deelt u onze mening dat het onacceptabel is dat de bewoners van genoemde wijk niets is gevraagd, en dat ze de moskee dus zonder inspraak krijgen opgedrongen? Zo ja, hoe gaat deze fout hersteld worden? Zo neen, waarom niet?

4.)
Waarom worden de Arnhemmers, die niet willen dat de karakteristieke en geliefde St. Jansschool verdwijnt, niet serieus genomen en wordt niet geluisterd naar hun bezwaren? Moet iedereen en alles voortdurend wijken voor de wil van moslims?

5.)
Hoe is de bouw van de moskee gefinancierd? Kunt u garanderen dat er geen sprake is van invloed vanuit extremistische landen en/of organisaties op de te bouwen moskee?

6.)
Kunt u er voor zorgen dat er niet één moskee meer bij komt in Nederland om de zorgwekkende islamisering van ons land een halt toe te roepen?

Mij in ieder geval niet.

5.)
Hoe is de bouw van de moskee gefinancierd? Kunt u garanderen dat er geen sprake is van invloed vanuit extremistische landen en/of organisaties op de te bouwen moskee?

iedereen weet toch dat de bouw van moskeeën wordt gefinancierd door olie sjeiks

Optieven met die moskeeën. Varken naar binnen gooien, en de moskee is onbruikbaar verklaard

ja opdonderen met die moskeeen. Ze verzieken het landschap en om over de huizenprijzen nog maar te zwijgen in de buurt van die dingen.

oprotten met die walgelijke hokken hier

Laatst bewerkt:
Wel grappig dat iedereen zich er zo over uitlaat maar niemand het hardop op straat durft te zeggen... waar zijn we beland?

Er is gewoon angst voor bepaalde groepen, en terecht denk ik als je vandaag weer leest dat 20 procent van een bep bevolkingsgroep vorig jaar in aanraking kwam met justitie...

Maar eigenlijk zouden we niet bang moeten zijn en gewoon hard moeten optreden// al is dat niet te verwachten met al die linkse k*tpartijen die totaal niet de mening van het volk roepen!! ANGST, allemaal angst

iedereen weet indd dat er in die moskeeen niet een vrolijke boodschap wordt verteld en dat het stikt van de radicale imans.. mja iedereen hoort maar op de linkse omroepen dat islam zon vredelievende godsdienst is... dus niet

Gek he? Ik wil niet dood. Daarom zeg ik het niet op straat, simpel

Wel grappig dat iedereen zich er zo over uitlaat maar niemand het hardop op straat durft te zeggen... waar zijn we beland?

Er is gewoon angst voor bepaalde groepen, en terecht denk ik als je vandaag weer leest dat 20 procent van een bep bevolkingsgroep vorig jaar in aanraking kwam met justitie...

Maar eigenlijk zouden we niet bang moeten zijn en gewoon hard moeten optreden// al is dat niet te verwachten met al die linkse k*tpartijen die totaal niet de mening van het volk roepen!! ANGST, allemaal angst

iedereen weet indd dat er in die moskeeen niet een vrolijke boodschap wordt verteld en dat het stikt van de radicale imans.. mja iedereen hoort maar op de linkse omroepen dat islam zon vredelievende godsdienst is... dus niet

Zolang er op ze gestemd worden is het toch wel degelijk de mening van het volk hoor, die zij roepen:rolleyes:

Hoe kom je daarbij? Alsof ik me bek niet tegen iemand open trek als het me niet aanstaat, en als ik zeg 't wel mooi is geweest met die moskeeën dan zeg ik dat gewoon, ook tegen een Marokkaan, soms wordt er hier gedaan alsof iedereen zich inhoudt op straat en zijn agressie hier maar kwijt wil, maar dat is dus absoluut niet het geval, niet bij mij iig.

En alsof iemand nu op straat moet lopen schreeuwen "weg met die t*fus moskees".

Woon zelf in Arnhem, en kan zeggen dat die moskee totaal niet in het straatbeeld past. De buurt zal wel op de kop staan als ze het erdoorheen drukken.

De laatste vraag is natuurlijk belachelijk.

Verder: als er een bouwvergunning wordt verstrekt, wordt dit altijd kenbaar gemaakt voor zover ik weet en kan men bezwaar aantekenen. Het zou wel erg nasty zijn als men aan die procedure voorbij is gegaan. Is er gegronde reden om aan te nemen dat dat is gebeurd?

Vraag 2,3 en 4 zijn btw gelijk. Blijven dus drie zinnige vragen over, waarvan de 1e al niet inhoudelijk is, er één twijfelachtig is en er één gegrond zou kunnen zijn.

Laatst bewerkt:
Who gives a ****.

okay :).

Ik vind het sowieso te asociaal voor woorden dat je zomaar overal een moskee kan neerzetten, voor je het weet staat er 1 voor mijn huis.

Moet je kijken hoeveel moskeeën er al in NL staan, je kan mij niet vertellen dat de buurtbewoners er toendertijd blij mee waren.

Ach de kerk heeft zijn momentum al gehad, zo ver is het bij de moskee nog niet. Heb wat geduld, en voor je het weet zijn we de moskeeen weer aan het afbreken.

Ik vind het sowieso te asociaal voor woorden dat je zomaar overal een moskee kan neerzetten, voor je het weet staat er 1 voor mijn huis.

Moet je kijken hoeveel moskeeën er al in NL staan, je kan mij niet vertellen dat de buurtbewoners er toendertijd blij mee waren.

in Den Haag staat er 1 op de plek waar vroeger een trapveldje voor de jeugd was, er is nauwelijks voldoende parkkerruimte daar!
:eek:

(ik weet zo niet meer precies waar, is een 3 hoekig stuk terrein van nauwelijks 1000 vierkante meter)

Terug
Naar boven