- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach de kerk heeft zijn momentum al gehad, zo ver is het bij de moskee nog niet. Heb wat geduld, en voor je het weet zijn we de moskeeen weer aan het afbreken.
waarom moeten die moskeeen er zo uitzien?
in amsterdam hebben ze er toch eentje die er uitziet als een gewoon clubgebouw?

in Den Haag staat er 1 op de plek waar vroeger een trapveldje voor de jeugd was, er is nauwelijks voldoende parkkerruimte daar!
(ik weet zo niet meer precies waar, is een 3 hoekig stuk terrein van nauwelijks 1000 vierkante meter)
nee gewoon helemaal geen moskee. je gaat toch geen bomen vernken door er een moskee bij te zetten
Als je het mij vraagt zou ik er geen een meer bij laten bouwen en elke moskee af laten breken binnen een maand, maar ik heb het niet voor het zeggen, dus als ze er dan toch een neerzetten vraag ik me dus af waarom dat op deze plaats moet.
Je gaat toch potverdomme geen gebouw afbreken om er een moskee neer te zetten, dat doen ze toch ook niet met kerken of helemaal ander soort gebouwen, typisch extreem links.
Arnhemmers weten nog best voor hun stad op te komen, zeker de Klarendallers!Als je het mij vraagt zou ik er geen een meer bij laten bouwen en elke moskee af laten breken binnen een maand, maar ik heb het niet voor het zeggen, dus als ze er dan toch een neerzetten vraag ik me dus af waarom dat op deze plaats moet.
Je gaat toch potverdomme geen gebouw afbreken om er een moskee neer te zetten, dat doen ze toch ook niet met kerken of helemaal ander soort gebouwen, typisch extreem links.

Ach de kerk heeft zijn momentum al gehad, zo ver is het bij de moskee nog niet. Heb wat geduld, en voor je het weet zijn we de moskeeen weer aan het afbreken.
Miss eff off tropic, maar wat voor bijdrage lever jij eigelijk aan het BB-forum?
jij maakt enkel tropics aan om marokkanen en moslims af te kraken. geen enkele heeft betrekking tot BB!
doe jij eigenlijk wel aan BB? bestaat er dan geen anti moslimforum ofzo waar jij thuishoort?
4 jaar zo'n beetje
Ik hoor hier thuis en mag posten wat ik wil, vrijheid van posten heet dat, ik breek geen regel.Jij kunt het moeilijk hebben dat je met de neus op de harde feiten word gedrukt, als je dit niet wilt lezen ga je maar met lego spelen maar kom je niet in dit topic.
begint wel afgezaagd te worden. start dan teminste voor een keer een tropic wat met BB te maken heeft.
Heb ik al zo veel gedaan joh, nogmaals je bent niet verplicht in welke topic dan ook te komen.
waarom moeten die moskeeen er zo uitzien?
in amsterdam hebben ze er toch eentje die er uitziet als een gewoon clubgebouw?