XXL Nutrition

Nieuws PVV is voor het ACTA verdrag!!

Heb ik gedaan, daar stond:

@all, PVV heeft per ongeluk tegen ACTA-akkoord van EP gestemd. (voor ingewijden, komt door foute stemlijst)
Dus ze kregen niet de juiste stemlijst.

Tenzij dat een leugen is, maar daar ga ik niet vanuit.

Overigens stel dat het wel een fout is van hun zijde. Dan kan je dit wel rechtzetten veronderstel ik? Hun mening is immers duidelijk.

Heb ik gedaan, daar stond:

Dus ze kregen niet de juiste stemlijst.

Tenzij dat een leugen is, maar daar ga ik niet vanuit.

Dan zij ze vooralsnog wel de enigen in de EP...want verder zijn er geen klachten over gehoord. Dus 745 juiste stembiljetten en 5 fouten? Maar we zullen zien.

Dan zij ze vooralsnog wel de enigen in de EP...want verder zijn er geen klachten over gehoord. Dus 745 juiste stembiljetten en 5 fouten? Maar we zullen zien.
Als blijkt dat zij het verkeerd begrepen hebben dan is de PVV idd te onbekwaam om nog vertrouwen in te hebben. Ben dus ook zeer benieuwd naar verder nieuws. Ik zou het zeer onwaarschijnlijk achten dat alleen zij het verkeerd begrepen hebben, maar je weet nooit.

Je overschat PVVers.

Als blijkt dat zij het verkeerd begrepen hebben dan is de PVV idd te onbekwaam om nog vertrouwen in te hebben. Ben dus ook zeer benieuwd naar verder nieuws. Ik zou het zeer onwaarschijnlijk achten dat alleen zij het verkeerd begrepen hebben, maar je weet nooit.

Stel dat ze gelijk hebebn dan is het waarschijnlijk vaker fout gedaan en dan is de stemming suspect.

Overigens ben ik persoonlijk tegen ACTA en voor openbaarhied....

Wie niet? Het is een totaal belachelijk plan en het einde van internet.

Yup...

Ik vind trouwens dat ALLE overeenkomsten en verdragen openbaar behandeld moeten worden ongeacht de inhoud en dat een overheid geen verdragen mag sluiten (lees: activeren) zonder nadrukkelijke goedkeuring van het parlement.

er is een fout gemaakt en weer hersteld, komt er weer zo'n linkse drol; PVV doet zich geheel anders voor dan wat men denkt.

• Topic Starter Topic Starter
er is een fout gemaakt en weer hersteld, komt er weer zo'n linkse drol; PVV doet zich geheel anders voor dan wat men denkt.

Ja...de PVV doet zich voor als professioneel en secuur...dat zijn ze dus niet.

Want het is niet een fout maar een kapitale blunder....en dat voor € 8600 per maand. En dan nog eens € 218 euro per zittingsdag. +8% vakantiegeld + vakantiedagen + toeslagen + onkomstenvergoeding.

Een fout is menselijk, maar blijkbaar deed niet de hele fractie het fout...en dat is op zijn minst suspect. Verder kan ik niets vinden over klachten met foute stembiljetten.

Dus 745 mensen doen het goed...en 5 krijgen een fout stembiljet...waarvan er dan weer 2 het goed doen en correct stemmen. Dus eigenlijk op basis van de incorrecte stembiljetten toch nog een fout hebben gemaakt!!!!...of juist niet....Tís maar hoe je het bekijkt. Ergens klopt dat verhaal natuurlijk van geen kanten...

Dus we zullen zien.

Laatst bewerkt:
Wacht dan wel even tot je deze bewering écht zeker weet.

True...maar ik vind geowon date r geen klont klopt van het verhaal. Hoe meer ik erover hoor, hoe minder ik het allemaal geloofwaardig vind.

Ik lees nergens over fouten met de stembiljetten bij andere EP leden. (wil niet zeggen dat het niet zo is natuurlijk)

En de fractie zelf zegt dat ze allemaal foute stembiljetten hebben gekregen terwijl er dan weer twee leden wel correct hebben weten te stemmen ondanks de foute stembiljetten.

Of hebben zijn dan toevallig wel correcte stembiljetten gekregen? En hebben ze niet met elkaar overlegd?

Nou wil ik ze best het voordeel van de twijfel geven en aannemen dat het niet opzettelijk is, maar hoe dan ook klopt er gewoon iets niet en hebben een paar leden van de fractie so wie so geblunderd.

Het is wachten op een reactie van iemand buiten de PVV.

Het zou voor mij iig een onvergeeflijke fout zijn. Dan ben je echt slecht aan het opletten of gewoon niet geschikt wegens gebrek aan verstand. In beide gevallen is de burger slechter af met zo'n vertegenwoordigers.

Yup...

Ik vind trouwens dat ALLE overeenkomsten en verdragen openbaar behandeld moeten worden ongeacht de inhoud en dat een overheid geen verdragen mag sluiten (lees: activeren) zonder nadrukkelijke goedkeuring van het parlement.

Dit doen ze opzettelijk niet, ik ben wel eens benieuwd hoeveel koppen er gaan rollen als de ACTA rond is en geïmplementeerd wordt.

Ze zijn dus voor het ACTA, net als de elite, schandalig gewoon. Had van deze volkspartij verwacht dat ze malafide wetten als 3 x keer genaaid worden op MP3 downloaden buiten I Tunes om en dan afsluiting internet of afknijping snelheid gewoon dik naar de prullenbak zouden verwijzen.

Feit is gewoon dat geen enkele politici op termijn in contact blijft staan met z'n burgelijke achterban maar als een buigend lammetje het schoeisel likt van hoger hand om de eigen carrière te ontplooien.

De PVV is echt al zwaar veranderd sinds 2007 en net als Groenlinks, Pvda, CDA, D66 en VVD een klont boter op het hoofd.

Dikke blanco stem, en vooral op nette wijze je reet afvegen met elke vorm van wetgeving die de individuele bvewegingsvrijheid van jezelf in de weg staat.

We kunnen autoriteit slopen door als individuen en Europese burgers lak te hebben aan kaders van hoger hand.

Wat een overdreven topic weer. Niks aan de hand

Behalve dat stelletje linkse schreeuwagnessen weer die doen overkomen alsof er een bom ontploft is :rolleyes:

Terug
Naar boven