Fitness Seller

PVV stemmers in Volendam

Geweldige opmerking van de marokkaanse shoarmaboer:D

Shoarmaboer ftw

btw die postbode is echt het type mens waar ik me als nederlander voor schaam.

Laatst bewerkt:
Haha, die laatse marrokaan:D

Haha die laatste kerel, wat een held!:D

Volgens mij klopt er ook geen ruk van die stemwijzer, turk uit m'n klas kreeg ook PVV eruit.

ghehe :D

Whaha, epic. Maar die jakhals dat vind ik wel zo'n irritant mannetje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Superdouche!

En voor jou geldt het omgekeerde (rechts) niet? :D

Niet echt eigenlijk, ook al heb ik wel een lijstje van liegende rechtse douchebags. Maar als linkse honden feiten verdraaien schrap ik ze ook van de lijst van geloofwaardige personen.

Allemaal angst en egoisme, daar houden wij Nederlanders ons al sinds de SLAVERNIJTIJD mee bezig.

Triest.

Liever 5 Marokkanen dan die asociaal op dat bankje.

lachen filmpje :D.

Het blijft natuurlijk wel een xenofoob k*t vissersdorpje. Als je daar geen Keizer, Schilder, Kwakman, Steur, Tol etc heet wordt je waarschijnlijk als autochtoon ook met de nek aangekeken.

Maar jij bent gewoon allergisch voor alles wat links is, in ieder geval alles wat bij DWDD komt en maar een beetje links geluid laat horen.

Haha nee hoor, maar ik heb gewoon een aantal interviews van hem gezien die gewoon slecht waren.

Het blijft natuurlijk wel een xenofoob k*t vissersdorpje. Als je daar geen Keizer, Schilder, Kwakman, Steur, Tol etc heet wordt je waarschijnlijk als autochtoon ook met de nek aangekeken.

ja inderdaad het is gewoon een vies incest dorpje. daar kom je als buitenstaander niet tussen.

Terug
Naar boven