XXL Nutrition

PVV stemmers in Volendam

Het blijft natuurlijk wel een xenofoob k*t vissersdorpje. Als je daar geen Keizer, Schilder, Kwakman, Steur, Tol etc heet wordt je waarschijnlijk als autochtoon ook met de nek aangekeken.

Dat heb je precies goed, dat zie je ook terug in Scheveningen, die lopen ook 100 jaar achter.

Begrijpelijk dat ben ik ook zat en probeer daar vooral zelf niet aan mee te doen, zo zou jij het ook kunnen bekijken op 46 jarige leeftijd.

Ja, kijken doen we al teveel, het zeggen, das een tweede....we zitten net op de grens van het niet meer durven zeggen dat je pvv racistische trekjes vindt hebben.Well, **** m all, stem liever dierenpartij als een pvv.

De doorsnee pvv stemmer vindt ik gewoon heel enge egoistische mensen.
Het lost namelijk totaal niets op, als je een pvv zou hebben in 1980 zou het helpen, nu niet meer, nu moet je samen gaan werken in het belang van een ieder.

En vertel me svp niet wat ik wel en niet moet doen op 46 jarigere leeftijd Navy,
want als ik jullie express prive bericht dat er tientallen prive namen en adressen van leden zichtbaar zijn in een bepaald topic wat toegankelijk is voor een ieder, gaat de privebericht functie op slot van een moderator kant zijn zijde en wordt ik niet serieus genomen, dus hou daar svp over op,ik wil hier alleen maar mee helpen,maar goed, succes dan.

De adressen zijn overigens nog gewoon zichtbaar !

Laatst bewerkt:
Het blijft natuurlijk wel een xenofoob k*t vissersdorpje. Als je daar geen Keizer, Schilder, Kwakman, Steur, Tol etc heet wordt je waarschijnlijk als autochtoon ook met de nek aangekeken.

Wat een vooroordelen :mad:

ja inderdaad het is gewoon een vies incest dorpje. daar kom je als buitenstaander niet tussen.
KOM DAN ECTO :mad:

Dat negertje @ 2:00 is trouwens 'n echte rat :roflol: Echt 'n straatschoffie is dat.

Die Marokkaan op het einde van het filmpje van de Pepe's is dan wel weer cool. Moes. :)

Laatst bewerkt:
Dat klopt en iedereen die wil samenwerken is ook gewoon welkom ongeacht afkomst. Veel Nederlanders denken zo (gelukkig) daarom zei ik praat voor jezelf.

Ik heb begrepen dat pvv in peilingen op 3 staat, dus waar heb je het over.
PVV is geen samenwerken, pvv is splitsing en verdeling.

Jullie wie is jullie? Daar is racisme mee begonnen. Je schreeuwt hier allerlei onsamenhangende teksten en spreekt jezelf voortdurend tegen.

En als ik weet heb van bepaalde wan toestanden in posts dan doe ik daar wat aan. Helaas kan ik niet op elke pagina tegelijk zijn. Heb je probleem gerapporteerd?

Navy ik doen nog 1 laatste poging.
Ik stuur je een privebericht.

Prima, zie privebericht, fijne avond.

Wat een vooroordelen :mad:

KOM DAN ECTO :mad:

Dat negertje @ 2:00 is trouwens 'n echte rat :roflol: Echt 'n straatschoffie is dat.

Die Marokkaan op het einde van het filmpje van de Pepe's is dan wel weer cool. Moes. :)
haha:D sorry man ik neem mijn woorden netjes terug:D wilde alleen maar een dolletje maken. ik ben wel fan van jantje smit btw

Haal weg :mad:

Ik vindt het een zeer eng dorpje,lijkt meer op een besloten commune als op een tja......dorpje.

want als ik jullie express prive bericht dat er tientallen prive namen en adressen van leden zichtbaar zijn in een bepaald topic wat toegankelijk is voor een ieder, gaat de privebericht functie op slot van een moderator kant zijn zijde en wordt ik niet serieus genomen, dus hou daar svp over op,ik wil hier alleen maar mee helpen,maar goed, succes dan.

De adressen zijn overigens nog gewoon zichtbaar !

waar?

Dat heb je precies goed, dat zie je ook terug in Scheveningen, die lopen ook 100 jaar achter.

..Ja, en de Islam loopt 3000 jaar achter. :o

PVV is geen samenwerken, pvv is splitsing en verdeling.

Ik snap dit eigenlijk niet, voor de PVV is Mohammed net zo goed welkom als hij zich alleen maar aan de regels houdt en normaal werkt.

Niet wanneer hij een uitkering aanvraagt en dan op de hoek van de straat gaat staan met z'n 'Matties', gevolgt door veel herrie schoppen.

Ik vraag me nog steeds af wat daar in hemelsnaam mis mee is, het zou en 1. de problemen oplossen en 2. de goede moslims blijven over zodat duidelijk is dat er ook mensen zijn die geen problemen veroorzaken.

..Ja, en de Islam loopt 3000 jaar achter. :o

Ik snap dit eigenlijk niet, voor de PVV is Mohammed net zo goed welkom als hij zich alleen maar aan de regels houdt en normaal werkt.

Niet wanneer hij een uitkering aanvraagt en dan op de hoek van de straat gaat staan met z'n 'Matties', gevolgt door veel herrie schoppen.

Ik vraag me nog steeds af wat daar in hemelsnaam mis mee is, het zou en 1. de problemen oplossen en 2. de goede moslims blijven over zodat duidelijk is dat er ook mensen zijn die geen problemen veroorzaken.

Wou Wilders de Koran niet verbieden? Bij die partij gaat het echt wel dieper dan gewoon wat straatcriminaliteit.

waarom hebben ze geen standpunten over het milieu, de vvd heeft nog meer groene standpunten

waarom hebben ze geen standpunten over het milieu, de vvd heeft nog meer groene standpunten

..

er moeten de komende decennia meer kerncentrales gebouwd worden

scheiding klimaatbeleid, milieubeleid en energiebeleid. Het milieu kun je beïnvloeden,
het klimaat niet

stop klimaatsubsidies

geen ontpoldering

westerschelde: Geen nieuwe verdiepingen meer

geen co2-opslag

geen emissiehandel

de overheid moet het goede voorbeeld geven en voor haar eigen energievoorziening zo
snel mogelijk overschakelen op kernenergie

het nieuwe en veel schonere model kolencentrales is goed voor de energieprijs en
leveringszekerheid

oh kernenergie en kolenenergie, gezellig.

Beter als alles duurder maken en kansloze dingen als vleestax,vliegtax,verpakkinsgtax etc invoeren zoals links wilt.

De vervuiler betaalt, zo vreemd is dat toch niet. In ieder geval is teren op oude energiebronnen niet erg vooruitstrevend en denken dat je er met kerncentrales gaat komen is ook niet erg slim als je bedenkt dat we in 1 van dichtst bevolkte gebieden ter wereld wonen. Gewoon die centrales maar dumpen in dichtbevolkte gebieden dan met de kans op een meltdown. Minieme kans maar het zou Nederland wel voor een groot gedeelte onleefbaar maken.

Terug
Naar boven