MuscleMeat

PVV stemmers. Kom je ervoor uit?

Peiling Peiling PVV stemmen?

• Totaal stemmers
    67
Nee, want straks krijgt Klaaswitz de pik op me :(

klaas heeft de pik op iedereen, zelfs op zijn holmaatje beginnerBB

en hoe zit het dan met builderb? Pakt hij hem ook in z'n hol?

Gezien de poll zou je haast denken dat het gaat om de vraag of je uitkomt voor een coïtusuele oriëntatie anders dan hetero zijnde.
:D

linkse tolerantie, heb je een andere mening, dan ben je een simpele ziel of r*tard.

Ik ken genoeg rechtsdenkenden die volledig bij de verstand zijn maar ik heb dan ook niets tegen rechtsdenkenden maar iets tegen malloten die debiel populistisch geschreeuw voor de verlossing aan zien. Eigenlijk heb ik ook niet echt iets tegen jou en je soortgenoten, sterker nog ik geef om jullie en doe mijn best jullie te verbeteren. Zie het als gratis hulpverlening.

Laatst bewerkt:
Ik heb pvv op mn voorhoofd getatood, dus hoef t niet hardop te zeggen.

nou ja...het kan natuurlijk ook staan voor plaats voor verstand ;) :P

Ik snap niet dat mensen per se willen vertellen voor welke partij ze stemmen....maar als je dat toch perse wil dan moet je dat kunnen. Het staat anderen natuurlijk vrij om te verkiezen daar kritiek op te uiten.

Laatst bewerkt:
ja, ik stem PVV. Alleen om de andere partijen te dwingen eens echt naar zichzelf te kijken. Volgende verkiezingen hopelijk dus weer niet, aangezien ik het met een aantal punten van de PVV grondig oneens ben. Maar goed; alle andere partijen hebben al bewezen niets te presteren, de PVV moet die kans nog krijgen. :)

Ik vind het ook zo grappig, overal om me heen hoor ik mensen blaten over hoe slecht Wilders is, op facebook is iedereen lid van anti Wilders fansites, het is zo hip onder de semi intellectuele om dat lekker rond te lullen. Maar wel 1/3e van de bevolking stemt op die gast, en niet alleen the working class hero.

Ik krijg echt braakneigingen van al die lui die de hele wereld moeten laten horen dat ze anti Wilders zijn. Samen met die hele media campagne en die angstige koppen van de andere lijststrekkers wordt het gewoon erg verleidelijk om op hem te stemmen, ongeacht zijn standpunten.

Stem geen pvv

Wilders speelt leuke spelletjes om zo de dingen naar zijn hand te zetten. Vraag me af wat er nou precies op zijn agenda staat vermeld:D

Iedereen speelt zulke spelletjes btw in de politiek (niet alleen in de politiek:D), maar de agenda's zijn behoorlijk verschillend met wat ze nou precies willen bereiken in dit land met hun partij en standpunten. Moet me eens wat meer in de politiek gaan verdiepen:P

Maar wel 1/3e van de bevolking stemt op die gast, en niet alleen the working class hero.

Zelfs op het gepeilde hoogtepunt haalden ze bij lange na geen 1/3e van de bevolking, op dit moment vertegenwoordigen ze 1/6e deel grofweg. Is toch heel iets anders.

Je zou die Wilders eigenlijk 4 jaar de volmacht moeten geven, zonder coalitiepartners en dan gelijk een jaar of 10 uit de EU stappen, maar er dan ook echt uitstappen en volledig op eigen houtje opereren zoals een betrekkelijk grote groep malloten zou willen zien.

Het doet even pijn en je moet daarna stevig puinruimen maar dan zijn we wel voor het grootste deel van dat halve gare geschreeuw af vermoed ik.

Ik had Pim Fortuyn wel aan de macht willen zien, maar helaas..

Zoals elke partij heeft ook de partij van Wilders goede en slechte punten, maar er is niets achterbakser dan politiek, Wilders komt op mij wel oprechter over dan de rest dus mag van mij wel winnen.

Zelf stem ik helemaal niet tot ik echt een partij zie waarvan ik zeg dat is de moeite waard voor mij.

Laatst bewerkt:
ja, ik stem PVV. Alleen om de andere partijen te dwingen eens echt naar zichzelf te kijken. Volgende verkiezingen hopelijk dus weer niet, aangezien ik het met een aantal punten van de PVV grondig oneens ben. Maar goed; alle andere partijen hebben al bewezen niets te presteren, de PVV moet die kans nog krijgen. :)

Same goes for me:thumbs:

Zelfs op het gepeilde hoogtepunt haalden ze bij lange na geen 1/3e van de bevolking, op dit moment vertegenwoordigen ze 1/6e deel grofweg. Is toch heel iets anders.

Je zou die Wilders eigenlijk 4 jaar de volmacht moeten geven, zonder coalitiepartners en dan gelijk een jaar of 10 uit de EU stappen, maar er dan ook echt uitstappen en volledig op eigen houtje opereren zoals een betrekkelijk grote groep malloten zou willen zien.

Het doet even pijn en je moet daarna stevig puinruimen maar dan zijn we wel voor het grootste deel van dat halve gare geschreeuw af vermoed ik.

:D

Klopt, alleen zal het ongeveer weer zo'n 60 jaar duren (of minder) voordat velen weer dezelfde hang krijgen naar demagogen.

Terug
Naar boven