Binnu
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 172
Tegenover, Collega's, studenten etc
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klaas heeft de pik op iedereen, zelfs op zijn holaatje begi
linkse tolerantie, heb je een andere mening, dan ben je een simpele ziel of r*tard.

klaas heeft de pik op iedereen, zelfs op zijn holmaatje beginnerBB

en hoe zit het dan met builderb? Pakt hij hem ook in z'n hol?
Haha, oh god Klaaswitz respecteerd je mening wel hoor, zo is hij.

), maar de agenda's zijn behoorlijk verschillend met wat ze nou precies willen bereiken in dit land met hun partij en standpunten. Moet me eens wat meer in de politiek gaan verdiepen
Maar wel 1/3e van de bevolking stemt op die gast, en niet alleen the working class hero.
ja, ik stem PVV. Alleen om de andere partijen te dwingen eens echt naar zichzelf te kijken. Volgende verkiezingen hopelijk dus weer niet, aangezien ik het met een aantal punten van de PVV grondig oneens ben. Maar goed; alle andere partijen hebben al bewezen niets te presteren, de PVV moet die kans nog krijgen.![]()
Zelfs op het gepeilde hoogtepunt haalden ze bij lange na geen 1/3e van de bevolking, op dit moment vertegenwoordigen ze 1/6e deel grofweg. Is toch heel iets anders.
Je zou die Wilders eigenlijk 4 jaar de volmacht moeten geven, zonder coalitiepartners en dan gelijk een jaar of 10 uit de EU stappen, maar er dan ook echt uitstappen en volledig op eigen houtje opereren zoals een betrekkelijk grote groep malloten zou willen zien.
Het doet even pijn en je moet daarna stevig puinruimen maar dan zijn we wel voor het grootste deel van dat halve gare geschreeuw af vermoed ik.