AndroidHealthClinic

PVV stemmers. Kom je ervoor uit?

Peiling Peiling PVV stemmen?

• Totaal stemmers
    67
Waarom zou je voor wat je stemt niet uitkomen?.....je verzwijgt t toch ook niet als je SP stemt?

Waarom zou je voor wat je stemt niet uitkomen?.....je verzwijgt t toch ook niet als je SP stemt?

Ik zeg zelf nooit waarop ik stem behalve tegen mijn beste vrienden als het ter sprake komt.

Ongeacht wat je stemt en waarom straalt het hele imago van de partij waarop je stemt op jou af....en dat heeft gewoon invloed op hoe anderen naar je kijken en met je omgaan.

In mijn vriendenkring zitten Communisten, Liberalen, Christen-democraten een SGPer, een PVVer en eentje die we toch wel heel ernstig verdenken van neonazistische principes....de discussies zijn kei en keihard en zelfs onder hele goede vrienden kan dat soms leiden tot perioden van "afkoeling"....

Dat is simpelweg een realiteit.

Belg.

Ik ben wel wat Europagezinder dan Wilders, en met de verhoogde AOW leeftijd heb ik ook totaal geen moeite. Ik heb verder ook niets tegen moslims, ik ben wel voor een immigratiestop en tegen de bouw van verdere moskeeën. Verder praat ik niet echt over mn stem omdat ik dus op een groot aantal punten ook oneens ben, maar dat geldt voor meerdere partijen natuurlijk.
Ik zal uiteraard niet tegen een moslim zeggen dat ik op de PVV stem, want ik denk dat velen het persoonlijk zullen opvatten als 'Jij haat moslims en de islam'

Eigenlijk ligt mn gedachtengoed wel wat dichter bij de VVD, maar ik ga toch PVV stemmen omdat het eigenlijk altijd wel aan daadkracht ontbreekt binnen de Nederlandse politiek. Denk dat een grote PVV de rest inderdaad wel wakker schudt!

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

De VVD trekt trouwens ook nooit hun muil open over wat ze willen wat betreft de islam/immigratie etc...

Ik zeg zelf nooit waarop ik stem behalve tegen mijn beste vrienden als het ter sprake komt.

Ongeacht wat je stemt en waarom straalt het hele imago van de partij waarop je stemt op jou af....en dat heeft gewoon invloed op hoe anderen naar je kijken en met je omgaan.

In mijn vriendenkring zitten Communisten, Liberalen, Christen-democraten een SGPer, een PVVer en eentje die we toch wel heel ernstig verdenken van neonazistische principes....de discussies zijn kei en keihard en zelfs onder hele goede vrienden kan dat soms leiden tot perioden van "afkoeling"....

Dat is simpelweg een realiteit.
ik zeg ook niet zomaar tegen iedereen wat ik stem, tenzij daar naar gevraagd wordt, dit is dan ongeacht wat ik gestemd heb....De reactie van sommige mensen hier op is misschien voor sommige ook wel de reden om op PVV te stemmen...
Felle discussies zal je denk ik altijd houden, waarin linkse mensen en rechtse mensen hun meningen verdedigen...zolang de discussies niet eindigen met: Tis toch gewoon zo! (stampvoet-argument) :)

Beetje dom trouwens om een poll openbaar te maken, waarin je vraagt of mensen ervoor uitkomen :rolleyes:

Terug
Naar boven