Fitness Seller

PVV tegen dode moslims

:roflol:

Welke echte moslim wilt er nu in een land vol 'kuffars' wonen ? Rot op naar Marokko zou ik zeggen. :D

Ja hij is een echte moslim todat het om materiele zaken gaat, want geld/bezit is natuurlijk veel belangrijker dan liefde voor je eigen land/je geloof;)

Ga het niet ontkennen, want het is 100% zo en kom niet met gezeik dat het de keuze van je ouders was en niet die van jouw.

En hierin openbaart zich weer eens de ultieme sneuheid van religies....

JE BENT DOOD. Kassiewijlen, 't hoekie om, tuintje op je buik (nou ja, moslims niet denk ik), kicked the bucket enzo...

WTF maakt het dan uit waar je ligt te rotten? Sneu gelazer. Dat volwassenen zich hiermee bezig houden. Zielig gewoon.
En idd, ik moest ook direct aan de jodenkerkhoven denken. Whehehe, lijken ze wéér op elkaar, die joden en moslims. :roflol:

Welke moslim wil er nou naast een kuffar liggen:roflol:

Welke moslim maakt zich daar op dat moment druk om? Je bent nl. DOOD. Even muslims are rotting away, not even noticing they have lived a lie :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
En dus doe jij eraan mee ...........:o Je bekritiseerd altijd de moslim-bashers maar zelf ben je geen haar beter! Ook al vind je van wel ................ de arogantie :no:

Ach ja als het om persoonlijk gerichte reacties gaat kunnen we in ieder geval altijd bij jou terecht. Laat je fixatie voor mij los, zo belangrijk ben ik niet. :D

JE BENT DOOD. Kassiewijlen, 't hoekie om, tuintje op je buik (nou ja, moslims niet denk ik), kicked the bucket enzo...

WTF maakt het dan uit waar je ligt te rotten? Sneu gelazer. Dat volwassenen zich hiermee bezig houden. Zielig gewoon.
En idd, ik moest ook direct aan de jodenkerkhoven denken. Whehehe, lijken ze wéér op elkaar, die joden en moslims. :roflol:

Welke moslim maakt zich daar op dat moment druk om? Je bent nl. DOOD. Even muslims are rotting away, not even noticing they have lived a lie :roflol:

Ze hebben nog een leven na de dood weet je nog :p
Waarom het lichaam nog met eerbied moet behandeld worden, heb ik ook geen idee. Spiertje ?

NieuwNieuws : PVV hekelt moslimgrafakkers

Nu vind ik het zelf ook onzinnig dat er een soort apartheid onder de doden wordt ingevoerd maar vraag me af waarom de PVV niet ageert tegen de talrijke Joodse begraafplaatsen. Daar geldt eeuwige grafrust en is geen plek voor anderen dan Joden. In dat kader zijn de opmerkingen van Madeleine van Toorenburg ook 'bizar en overdreven'. Als de ene groep iets mag kan je het een andere groep niet ontzeggen.

Dat zal ook wel te maken hebben dat niemand wat tegen joden durft te doen, en als ze dat doen gaan ze gelijk de oorlogsslachtoffer uithangen.

Maar je hebt gelijk, als joden dat mogen en misschien er echte katholieke begraafplaatsen zijn, waarom geen stukkie voor moslims.

Jij leeft een leugen, en dat ga je zien en voelen ook

Hou eens op met die stupiditeiten, je kan jezelf toch niet eens serieus nemen.

Er zijn inderdaad ook al decennia joodse begraafplaatsen, en als moslims het zich kunnen veroorloven om zo'n stuk land voor eeuwig aan hun rottende nabestaanden te wijden moeten zij dat weten. Ik sta er niet om te juichen maar ach, het is gelukkig nog steeds een vrij land.

• Topic Starter Topic Starter
In Den Haag hebben we een vervallen veldje dat niet meer gebruikt wordt, de oude Joodse begraafplaats :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is overigens wel wat groter dan je hier ziet. Neemt een vrij groot gebied in van een gebied dat grenst aan het Scheveningse Bos en een woonwijk. In principe zal dat veldje nooit geruimd worden.

In Den Haag hebben we een vervallen veldje dat niet meer gebruikt wordt, de oude Joodse begraafplaats :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Te gevaarlijk, is te dicht bij de bewoonde wereld.
Stel dat ze een keer de explosieven vergeten te verwijderen voordat er een ter aarde besteld wordt, dat zou teveel risico's met zich meebrengen voor de omwonenden.

Terug
Naar boven