spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Laat ze maar een eigen begraafplaats hebben! Wie wil er nauw naast een moslim liggen![]()
Welke moslim wil er nou naast een kuffar liggen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat ze maar een eigen begraafplaats hebben! Wie wil er nauw naast een moslim liggen![]()

Welke echte moslim wilt er nu in een land vol 'kuffars' wonen ? Rot op naar Marokko zou ik zeggen.![]()

Welke echte moslim wilt er nu in een land vol 'kuffars' wonen ? Rot op naar Marokko zou ik zeggen.![]()

En dus doe jij eraan mee ...........Je bekritiseerd altijd de moslim-bashers maar zelf ben je geen haar beter! Ook al vind je van wel ................ de arogantie
![]()

En hierin openbaart zich weer eens de ultieme sneuheid van religies....
JE BENT DOOD. Kassiewijlen, 't hoekie om, tuintje op je buik (nou ja, moslims niet denk ik), kicked the bucket enzo...
WTF maakt het dan uit waar je ligt te rotten? Sneu gelazer. Dat volwassenen zich hiermee bezig houden. Zielig gewoon.
En idd, ik moest ook direct aan de jodenkerkhoven denken. Whehehe, lijken ze wéér op elkaar, die joden en moslims.
Welke moslim maakt zich daar op dat moment druk om? Je bent nl. DOOD. Even muslims are rotting away, not even noticing they have lived a lie![]()

NieuwNieuws : PVV hekelt moslimgrafakkers
Nu vind ik het zelf ook onzinnig dat er een soort apartheid onder de doden wordt ingevoerd maar vraag me af waarom de PVV niet ageert tegen de talrijke Joodse begraafplaatsen. Daar geldt eeuwige grafrust en is geen plek voor anderen dan Joden. In dat kader zijn de opmerkingen van Madeleine van Toorenburg ook 'bizar en overdreven'. Als de ene groep iets mag kan je het een andere groep niet ontzeggen.
Jij leeft een leugen, en dat ga je zien en voelen ookEn hierin openbaart zich weer eens de ultieme sneuheid van religies....
JE BENT DOOD. Kassiewijlen, 't hoekie om, tuintje op je buik (nou ja, moslims niet denk ik), kicked the bucket enzo...
WTF maakt het dan uit waar je ligt te rotten? Sneu gelazer. Dat volwassenen zich hiermee bezig houden. Zielig gewoon.
En idd, ik moest ook direct aan de jodenkerkhoven denken. Whehehe, lijken ze wéér op elkaar, die joden en moslims.
Welke moslim maakt zich daar op dat moment druk om? Je bent nl. DOOD. Even muslims are rotting away, not even noticing they have lived a lie![]()
Idd, de rest zijn alleen maar wannabees.Een echte moslim laat zich exploderen of op creatieve wijze cremeren middels een kerozinebrand, nietwaar spiertje?

In Den Haag hebben we een vervallen veldje dat niet meer gebruikt wordt, de oude Joodse begraafplaats :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jij leeft een leugen, en dat ga je zien en voelen ook