AndroidHealthClinic

PVV wil geen btw in juni

:roflol:

Geen BTW voor een maand. Mja bedoel, denk niet dat veel mensen daar over klagen. Wel een grappig statement om te laten zien wat we eigenlijk voor bakken geld aan ontwikkelingshulp geven. Maar op zichzelf natuurlijk wel een kansloos plan.

Mooie verhalen. Krijgen we niet nog 1000 euro van Rutte?

Die sukkels denken waarschijnlijk meer na over de gevolgen ipv alleen maar een beetje lopen bleren.
Kopvoddentax, ook zo'n geweldig idee van die vent :D

Achter die ideeen zit een symboliek. Kopvoddentax is als een tegenbeweging tegen de immer groeiende islam.

Dit idee is een simpele vorm om te zeggen, geld in NL spenderen in plaats van ontwikkelingslanden.

Prachtige plannen ! Kun je wat losse ideetjes dom vinden maar altijd nog stukken beter dan wat de politiek nu presteert.

Het gaat ook om het totale plaatje en deze ideeën, noem het dan maar populisme. De gevestigde partijen weten dondersgoed als ze geen stap richting Wilders maken de PVV allang gegroeid zou zijn.

Laatst bewerkt:
De huidige politiek steekt teveel hun kop in het zand. De burger voelt zich niet serieus genomen.

---------- Post toegevoegd 4 April 2013 om 19:53 ----------

Zoals ik al zei, lekker flink die kop in dat zand blijven steken. Domme snol.

HET Marokkanenprobleem bestaat niet, debat alleen hierover dus zinloos
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Marokkanen probleem? Nee joh, hoe kom je erbij. Het zijn altijd vriendelijke en vooral behulpzame mensen.
Ze dragen gratis je spullen voor je, ze vragen altijd of je ergens mee zit en/of je problemen hebt. Halen gratis je slot van je fiets en als je weer eens zo'n lastige k*t scheidsrechters hebt..... Precies, het zijn mensen die het moeilijk hebben. Die moeten we juist steunen. Die moeten we steunen in de vorm van geld, want geld verhelpt alle problemen. Gewoon lekker links en rechts wat rondstrooien. We hebben immers toch geld zat.

De huidige politiek steekt teveel hun kop in het zand. De burger voelt zich niet serieus genomen.

Enige probeem is dat zoveel partijen een klein beetje van Wilders overnemen waardoor veel burgers dan niet de neiging hebben om alsnog op Wilders te stemmen omdat Rutte ook tegen meer hulp was aan de Grieken. Of omdat Rutte in het laatste debat ook nog ff een streng toontje aansloeg over immigratie.

Burgers laten zich daardoor 'pakken'.

Marokkanen probleem? Nee joh, hoe kom je erbij. Het zijn altijd vriendelijke en vooral behulpzame mensen.
Ze dragen gratis je spullen voor je, ze vragen altijd of je ergens mee zit of je problemen hebt. Halen gratis je slot van je fiets en als je weer eens zo'n lastige k*t scheidsrechters hebt..... Precies, het zijn mensen die het moeilijk hebben. Die moeten we juist steunen. Die moeten we steunen in de vorm van geld, want geld verhelpt alle problemen. Gewoon lekker links en rechts wat rondstrooien.

:roflol: +1

Lekker dat sociale meten met 2 maten.

Als de daders Marokkanen zijn, dan mag absoluut niet het feit worden genoemd dat het om Marokkanen ging.

Maar wanneer het om andere bevolkingsgroepen gaat maakt het allemaal niet zoveel uit. Landverraders.

Die PvdA'er heeft er echt geen kaas van gegeten.

PvdAsnol zei:
Er zijn ook heel veel goede voorbeelden. In Amsterdam zijn er op heel veel plekken straatcoaches bezig, en je ziet ook dat het op sommige plekken ook helpt.
Woopdie****ingdoo. Een normaal iemand zou tot de conclusie komen dat het dus voor geen k*t helpt.

Maar we gaan verder
PvdAsnol zei:
en ik wil de minister vragen om die goede voorbeelden uit de praktijk zichtbaar te maken zodat we dat ook uit kunnen rollen in al die andere gemeentes
What the ****?
Je ziet dat het veel geld kost, het totaal niet werkt, maar dan alsnog je kop in het zand blijven steken en er nog meer geld in blijven pompen.

De PvdA is echt een achterlijke partij.

Je vergeet wel dat de Pvda 1 goed idee heeft gehad de afgelopen weken. De criminele probleemjongeren krijgen een woning en een baan van de gemeente met dank aan ras Pvda'ers van der Laan en Baadoud.

Wat is het volgende idee als ze dan alsnog in de fout gaan ? Woning+uitkering ? En daarna grotere woning en meer geld ?

Want dat is de opzet eigenlijk. Eerst was het een gezinshulp en nu zitten we al bij woning+baan.

Wilders... zet een Haagse sjonnie met een matje in zn nek op zijn plek en er komt de zelfde onzin uit.

Zegt de moslim :o:o

Wilders heeft gewoon 101% gelijk wat betreft de Islam.

De Islam is een zieke ideologie die afvalligen veroordeelt tot de doodstraf, homocoïtusualiteit verbiedt, dieren onnodig doet lijden en hun vrouwen 365 verkleed als wandelende kapstokken.

Dit hoeven we niet te pikken in Europa.

Zegt de moslim :o:o

Wilders heeft gewoon 101% gelijk wat betreft de Islam.

De Islam is een zieke ideologie die afvalligen veroordeelt tot de doodstraf, homocoïtusualiteit verbiedt, dieren onnodig doet lijden en hun vrouwen 365 verkleed als wandelende kapstokken.

Dit hoeven we niet te pikken in Europa.

Zegt de zionist :o:o

• Topic Starter Topic Starter
Het idee is idd zoals al is gezegd , meer om een statement te maken, en mensen wakker te schudden hoeveel geld er eigenlijk naar ontwikkelingshulp gaat.
En dat eigenlijk een slimmer idee is om eerst je eigen economie in orde te brengen, dan zomaar 4 miljard aan afrika t geven.

Het idee is idd zoals al is gezegd , meer om een statement te maken, en mensen wakker te schudden hoeveel geld er eigenlijk naar ontwikkelingshulp gaat.
En dat eigenlijk een slimmer idee is om eerst je eigen economie in orde te brengen, dan zomaar 4 miljard aan afrika t geven.

Ik kan me eigen niet voorstellen dat politici dit niet zelf kunnen bedenken.
Zal meer om belangen gaan, baantjes van die linkse rakkers die ontstaan zijn en gevoed worden door ontwikkelingshulp.

Andere punten in het PVV-plan zijn: belastingverlaging, niet korten op pensioenen, de accijns op brandstof verlagen en meer wegen aanleggen.

Ook wil de partij de hypotheekrenteaftrek volledig herstellen en de huren niet verder laten stijgen dan met de inflatie. De PVV wil verder de grenzen sluiten voor werknemers uit Oost-Europa en uit de EU stappen

Iets zegt me dat dit meer kost dan die 4,3 miljard aan ontwikkelingshulp. Lijkt me een doordacht plan. Maar goed niet veel slechter dan de huidige snoei en graaiacties. Lekker snoeien en niks investeren.

Iets zegt me dat dit meer kost dan die 4,3 miljard aan ontwikkelingshulp. Lijkt me een doordacht plan. Maar goed niet veel slechter dan de huidige snoei en graaiacties. Lekker snoeien en niks investeren.

Hij wil ook het geld halen door verspilling in bijv. de zorg tegen te gaan. Daar zijn ook miljarden uit te halen alleen zal het wel een hele klus worden om dat na zoveel jaar in rechte banen te leiden.
Er is een tekort aan heel veel geld en in plaats van verspilling tegen te gaan verhogen ze alle kosten waardoor het probleem dus gewoon blijft en erger wordt.

Had groenlinks trouwens destijds niet de grootste bek dat de pvv uit de kamer wegliep? Is het dan ook niet heel hypocriet om nu zelf niet op te komen dagen of ligt dat aan mij?

EDIT : Ik vergelijk Nederland altijd een beetje met je eigen huis. Als je zelf in moeilijke kosten zit en je dreigt geld te verliezen om een of andere reden dan ga je nadenken wat je kan gaan doen om het geldverlies terug te draaien, dit kan door bijv. je auto weg te doen, minder geld uitgeven aan luxe dingen of andere manieren van bezuinigen. Als je dan gaat bezuinigen zoals de overheid het doet moet je een paar keer per jaar naar je werkgever stappen om steeds geld erbij te vragen om niet ten onder te gaan. Het verschil hierin is dat je baas nee kan zeggen maar de burger niet.
Kan natuurlijk niet helemaal overeen komen maar dit is toch wel de basis lijkt mij zo.

Laatst bewerkt:
Ontwikkelingshulp een maand inruilen voor geen BTW is een goed idee. Nog beter is dit voor altijd inruilen en ontwikkelingshulp (wat trouwens helemaal geen hulp is) dus volledig afschaffen.

Persoonlijk vind ik BTW veel beter dan inkomstenbelasting. Dus ik stel voor dat BTW verhoogt wordt en de loon- en inkomstenbelasting volledig afgeschaft worden.

Hypotheekrenteaftrek herstellen en de huren niet verder laten stijgen dan met de inflatie zijn natuurlijk domme ideeën, net als immigratie willen stoppen.

Dat zou betekenen dat producten fors duurder zullen worden. Hoe zou dit zijn voor de koopkracht van mensen met een lager inkomen? Kunnen deze mensen uberhaupt nog wel rondkomen?
Als alleenstaande met 1400 netto heb je het nu denk ik erg moeilijk. Die 2000 bruto weegt niet op tegen alle prijsverhogingen die dan doorgevoerd gaan worden. Het heeft alleen voordeel voor de hoge inkomens. Maar waarschijnlijk is het je daarom ook te doen.

Dan heb ik het nog niet over mensen met een uitkering als bijv bijstand gehad. Hoe moeten deze mensen dan nog rondkomen?

Dat zou betekenen dat producten fors duurder zullen worden. Hoe zou dit zijn voor de koopkracht van mensen met een lager inkomen? Kunnen deze mensen uberhaupt nog wel rondkomen?
Als alleenstaande met 1400 netto heb je het nu denk ik erg moeilijk. Die 2000 bruto weegt niet op tegen alle prijsverhogingen die dan doorgevoerd gaan worden. Het heeft alleen voordeel voor de hoge inkomens. Maar waarschijnlijk is het je daarom ook te doen.

Dan heb ik het nog niet over mensen met een uitkering als bijv bijstand gehad. Hoe moeten deze mensen dan nog rondkomen?
Dat wordt dus gecompenseerd door lagere loonkosten en inkomstenbelasting. Verder als je lagere prijzen wil zien moet je vooral iets doen aan de door overheden en centrale banken gecreëerde inflatie. Dat wil dan weer zeggen dat overheden niet meer boven hun stand gaan leven, de t*ring naar de nering zetten dus.

Maar waarschijnlijk is het je daarom ook te doen.
Altijd zo jammer dat er nooit een normale discussie kan zijn zonder te grijpen naar dit soort simplistische aanvallen. Ik denk dat we kunnen stellen dat dit ook het grootste probleem in de politiek is.

Het is juist de lagere middenklasse die er het meeste baat bij heeft.

Die sukkels denken waarschijnlijk meer na over de gevolgen ipv alleen maar een beetje lopen bleren.
Kopvoddentax, ook zo'n geweldig idee van die vent :D

Ik stel voor inkomensafhankelijke kopvoddentax, waarbij iemand met een uitkering (want die groep zal wel het hoogst liggen) 1000 euro per jaar aftikken, en voor mensen met werk en inkomen word dit steeds meer.

Goed idee, ze leven in een westers land maar willen hun eigen cultuur en geloof uitoefenen, waarbij ook nog eens geen begrip en respect getoond word voor het nederlandse cultuur, ben benieuwd of het geloof ze echt zoveel waard is als ze er voor moeten betalen.

Terug
Naar boven