- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die sukkels denken waarschijnlijk meer na over de gevolgen ipv alleen maar een beetje lopen bleren.
Kopvoddentax, ook zo'n geweldig idee van die vent![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]HET Marokkanenprobleem bestaat niet, debat alleen hierover dus zinloos
De huidige politiek steekt teveel hun kop in het zand. De burger voelt zich niet serieus genomen.
Marokkanen probleem? Nee joh, hoe kom je erbij. Het zijn altijd vriendelijke en vooral behulpzame mensen.
Ze dragen gratis je spullen voor je, ze vragen altijd of je ergens mee zit of je problemen hebt. Halen gratis je slot van je fiets en als je weer eens zo'n lastige k*t scheidsrechters hebt..... Precies, het zijn mensen die het moeilijk hebben. Die moeten we juist steunen. Die moeten we steunen in de vorm van geld, want geld verhelpt alle problemen. Gewoon lekker links en rechts wat rondstrooien.
+1Woopdie****ingdoo. Een normaal iemand zou tot de conclusie komen dat het dus voor geen k*t helpt.PvdAsnol zei:Er zijn ook heel veel goede voorbeelden. In Amsterdam zijn er op heel veel plekken straatcoaches bezig, en je ziet ook dat het op sommige plekken ook helpt.
What the ****?PvdAsnol zei:en ik wil de minister vragen om die goede voorbeelden uit de praktijk zichtbaar te maken zodat we dat ook uit kunnen rollen in al die andere gemeentes
Wilders... zet een Haagse sjonnie met een matje in zn nek op zijn plek en er komt de zelfde onzin uit.

Zegt de moslim
Wilders heeft gewoon 101% gelijk wat betreft de Islam.
De Islam is een zieke ideologie die afvalligen veroordeelt tot de doodstraf, homocoïtusualiteit verbiedt, dieren onnodig doet lijden en hun vrouwen 365 verkleed als wandelende kapstokken.
Dit hoeven we niet te pikken in Europa.

Het idee is idd zoals al is gezegd , meer om een statement te maken, en mensen wakker te schudden hoeveel geld er eigenlijk naar ontwikkelingshulp gaat.
En dat eigenlijk een slimmer idee is om eerst je eigen economie in orde te brengen, dan zomaar 4 miljard aan afrika t geven.
Andere punten in het PVV-plan zijn: belastingverlaging, niet korten op pensioenen, de accijns op brandstof verlagen en meer wegen aanleggen.
Ook wil de partij de hypotheekrenteaftrek volledig herstellen en de huren niet verder laten stijgen dan met de inflatie. De PVV wil verder de grenzen sluiten voor werknemers uit Oost-Europa en uit de EU stappen
Iets zegt me dat dit meer kost dan die 4,3 miljard aan ontwikkelingshulp. Lijkt me een doordacht plan. Maar goed niet veel slechter dan de huidige snoei en graaiacties. Lekker snoeien en niks investeren.
Ontwikkelingshulp een maand inruilen voor geen BTW is een goed idee. Nog beter is dit voor altijd inruilen en ontwikkelingshulp (wat trouwens helemaal geen hulp is) dus volledig afschaffen.
Persoonlijk vind ik BTW veel beter dan inkomstenbelasting. Dus ik stel voor dat BTW verhoogt wordt en de loon- en inkomstenbelasting volledig afgeschaft worden.
Hypotheekrenteaftrek herstellen en de huren niet verder laten stijgen dan met de inflatie zijn natuurlijk domme ideeën, net als immigratie willen stoppen.
Dat wordt dus gecompenseerd door lagere loonkosten en inkomstenbelasting. Verder als je lagere prijzen wil zien moet je vooral iets doen aan de door overheden en centrale banken gecreëerde inflatie. Dat wil dan weer zeggen dat overheden niet meer boven hun stand gaan leven, de t*ring naar de nering zetten dus.Dat zou betekenen dat producten fors duurder zullen worden. Hoe zou dit zijn voor de koopkracht van mensen met een lager inkomen? Kunnen deze mensen uberhaupt nog wel rondkomen?
Als alleenstaande met 1400 netto heb je het nu denk ik erg moeilijk. Die 2000 bruto weegt niet op tegen alle prijsverhogingen die dan doorgevoerd gaan worden. Het heeft alleen voordeel voor de hoge inkomens. Maar waarschijnlijk is het je daarom ook te doen.
Dan heb ik het nog niet over mensen met een uitkering als bijv bijstand gehad. Hoe moeten deze mensen dan nog rondkomen?
Altijd zo jammer dat er nooit een normale discussie kan zijn zonder te grijpen naar dit soort simplistische aanvallen. Ik denk dat we kunnen stellen dat dit ook het grootste probleem in de politiek is.
Die sukkels denken waarschijnlijk meer na over de gevolgen ipv alleen maar een beetje lopen bleren.
Kopvoddentax, ook zo'n geweldig idee van die vent![]()