XXL Nutrition

Q-Base 9 sept. Airport Weeze, van 16.00-08.00

SiRoj

Freaky Bodybuilder
Waardering
6
Hey mensen,

In een ander topic zag ik al dat er behoorlijk wat mensen naar Q-Base gaan... Nu dacht ik een topic aan te hebben gemaakt, maar die is alweer verdwenen volgens mij...

Wie gaan er?
Mss een kleine meeting?

zoiezo :banana:

Ik ben er de eerste keer geweest, en toen vond ik het nog leuk afgezien van het feit dat ik pas om 01.30 uur op het feest was en dat het keihard regende.
Vorig jaar ben ik ook geweest en werd er zo'n beetje overal vreselijk k*t gedraaid, en in de hardcore bunker was het geluid klote.
Voeg daar het beroerde weer toe van de laatste tijd en ik blijf lekker thuis.
Daarbij vier ik ook mijn verjaardag die dag.

Ik ben er de eerste keer geweest, en toen vond ik het nog leuk afgezien van het feit dat ik pas om 01.30 uur op het feest was en dat het keihard regende.
Vorig jaar ben ik ook geweest en werd er zo'n beetje overal vreselijk k*t gedraaid, en in de hardcore bunker was het geluid klote.

Net als ik:cool: .

• Topic Starter Topic Starter

Ohwjah, dan heb je maar een half uurtje gezien, niet? Hardcore geluid was idd bagger, maarjah, waren ook al 2 boxen doorgefikt :P... Maar geluid was daarvoor ook al bagger, stond ook veels te zacht (al ben ik geen voorstander van dat mega volume dat ze soms gebruiken)

paraat, moet alleen eerst flyeren, maar daarna gaan alle remmen los.

ja, dat was inderdaad flink k*t die regen. Iedereen rende naar binnen en ik kreeg bijna geen adem meer. Voelde met net zo`n legbatterij kip:D

En afgelopen Decibel precies hetzelfde, weer te vol in die tent toen het ging regenen.

Maar met Qbase volgende week ben ik er ook bij!
Lekker stampuh toch?

HMH rules kwa geluid, lekker hard en vol!

HMH is Heineken Music Hall

Hey gasten Have Fun op Q-base! Ben ook van de partij :rocknana:

Ik ga zo weg :D met de bus lekker geen last van stress door controles :D

• Topic Starter Topic Starter
Hahhaa, ik ga over een uurtje weg.. Heb der zin in :D

Nou kben der weer :D t*ring wat een feessie... iedereen was aardig tegen elkaar veel vreemde mensen gesproken hele gesprekken gevoerd met wild vreemde! :D

Alles was super behalve het geluid bij scantraxxx en fusion wat een bagger kwaliteit en de stroom viel daar ook om de haverklap uit. :(

Vandaar een goed feestje anders was het een SUPER vet feest geweest.

Ik was er ook.. vond het wel een geslaagd feestje. Sfeer was goed. Geluid was goed, vooral bij het buitenpodium vond ik. Ook werd er bruut gedraait flink uit mijn dak geweest in de hangar met technoboy en luna, later in de nacht staan stuiteren op oude hardcore :D

de eerste Q-base was wel gaaf !! idd jammer van de regen .. maar trok me er eerlijk gezegt weinig van aan ... party most go on !!:D
heb het laatste uurtje relax in een bus kenne luiere :D

vond het ook super. Alleen technoboy vond ik slecht draaien. Ben toen weggelopen na het buitenpodium.

ik liep overal en nergens :D

Terug
Naar boven