AndroidHealthClinic

Q-Base 9 sept. Airport Weeze, van 16.00-08.00

• Topic Starter Topic Starter
Zow, net wakker, was om 08.00 weer omdat er mensen waren die last hadden van allerlei dingen (krijg je met drank en drugs)... Vond het een erg geslaagd feestje en een goede keuze om de hardcore area buiten te doen (was vorig jaar in de dichtsbijzijnde bunker van het podium).. Verder vond ik alleen het geluid in Bunker 3 (als ik het goed heb) tegenvallen, stond te zacht, zat geen pit in...
Toppunten waren voor mij toch Art of Fighters, Endymion en Zany.. Alpa2 begonnen ook lekker te draaien, maar toen moest ik weg...

Ik ben tevreden :D, goed feestje gehad... En 16 uuur is laaaaaaaaang......

Ja ja stampen als een malle :D ik zat de laatste 2 uur in de tent lekker op een bankje voor me uit te staren :D

Ik juist niet... Heb rond 3-4 uur een dipje gehad.. Maar heb tot half 7 lopen stampen en ben toen naar huis gegaan omdat mensen last hadden van 'hartkloppingen' en beton aan de poten hadden..

Bass D and King Matthew vond ik niet echt wat.. Early rave lijkt me veels te veel op elkaar.. Daarna heb ik me super vermaakt bij Zany en daar de Alpha tweeling, maargoed, toen was het al weer naar huis gaan.. Laatste 2 uur werd wel het beste gedraaid..

Btw, alles volledig nuchter!

ik snap niet dat er hardcoremennekes @ QBase waren..
als je echt zo hardcore bent dan ga je wel naar nightmare..

Ik snap niet dat er Hardstyle 'liefhebbers' waren die Alpha2 boven Zatox verkozen ??? Die gast zette echt een brute set neer daarna nog 25 min Alpha2 gezien maar die mogen niet eens in zijn schaduw staan.

@RvR leuk feestje gehad? Ik ging naar Q-base voor 3th movement en Hardstyle. Heb alleen weinig 3th movement gezien omdat het in het kleine bunkertje zo hard knalde :D

En in Duitsland doen ze minder moeilijk over geluidslimieten.

Ik snap niet dat er Hardstyle 'liefhebbers' waren die Alpha2 boven Zatox verkozen ??? Die gast zette echt een brute set neer daarna nog 25 min Alpha2 gezien maar die mogen niet eens in zijn schaduw staan.

@RvR leuk feestje gehad? Ik ging naar Q-base voor 3th movement en Hardstyle. Heb alleen weinig 3th movement gezien omdat het in het kleine bunkertje zo hard knalde :D

En in Duitsland doen ze minder moeilijk over geluidslimieten.

heb me ook zeker wel vermaakt daar alleen moet ik zeggen dat Luna ook een erg lekkere set draaide. het was alleen t*fus koud daar man niet normaal meer.

Haha luna was de meester van mijn avond! :D Ik heb me toch zo hard gestampt dat ik witte kringen op mijn shirt waar je gewoon diepte in voelde als je met je vinger er overheen ging zoveel zweet zat er dus in me shirt!

Ik heb echt nog steeds pijn in me voetzolen :(

ik snap niet dat er hardcoremennekes @ QBase waren..
als je echt zo hardcore bent dan ga je wel naar nightmare..

Dat snap ik ook niet.. Lui met MOH-kleren/petjes aan... WTF doe je op Q-Base.. Ik houd zelf van allerlei stylen en vermaak me zo prima, Nightmare zou met iets te veel worden denk ik

Was echt tegek, was er wel wat laat 21.30 maar desalniettemin een knaller van een feest :thumb:

ZATOX was echt wel the man!! :thumb:

Was echt tegek, was er wel wat laat 21.30 maar desalniettemin een knaller van een feest :thumb:

Het viel me op dat het pas rond 22/23 uur echt druk werd, veel mensen die 's middags weg waren,maargoed, line-up van demiddag was ook niet echt super daverend

was een zeer mooi feestje, geluid was echt super!

tatanka draaide ook echt een goede set :)

net ff een intervieuw gezien van Technoboy op qdance wel vet kerel zo te zien en heel bescheiden. Wel jammer dat hij nu paar maanden niet meer in NL is :(

Nou jah er zijn nog genoeg favorieten op mijn lijstje die op qlimax staan :)

woops dit is oud

Laatst bewerkt:
Was een prachtig feestje, op naar Qlimax!!!!

Nee 2009;)

lol mooie bump weer

Terug
Naar boven