Fitness Seller

Qountdown 31-12-2010

GJM

Competitive Bodybuilder
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
Jes! Sowieso :)

• Topic Starter Topic Starter
Nou mijn kaartjes liggen al klaar ;)

En gaan er nog mensen?

We gaan al vroeg rijden, uurtje of 10 denk ik

Ik zou zeggen kom anders even gedag zeggen. Ben gemakkelijk te herkennen;)

• Like
Waarderingen: MrJ
Yo kerel, deze mis ik dit keer. Binnenkort ff samen weer een feestje uitzoeken. ;)

Have fun!

Dikke line-up, maar ben er helaas niet bij.

Have fun daar, word vast een dikke party

Wou gaan.. maar uitverkocht :(

Was een geweldig feest, heb alleen tot 4.30 gezien daar na hielden me poten en ogen het niet meer, helaas geen zatox gezien:(

Ik ging om 3.30 in één keer helemaal fout. Super feest en pats boem zwaar ziek. Denk een combi van te veel troep, niet eten, alleen maar water zuipen en ijs vreten + een temperatuur van 40 graden ofzo... Overkomt me normaal nooit.

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Was een geweldig feest, heb alleen tot 4.30 gezien daar na hielden me poten en ogen het niet meer, helaas geen zatox gezien:(

Ik zag je idd nog weg gaan rond die tijd. Was bij de uitgang lekker aan het uitzieken, helemaal geweldig.

hmmm, ik had 15 glazen jack op en voelde jackshit :D

Wel k*t man dat je ziek bent geworden! Maar ik had er ook last van te weinig eten in je maag op party's trek ik echt niet meer de laatste tijd.

Maar kk wat was je groot! Je zou eens goeie foto's moeten maken voor op je profiel want je hebt veel meer massa, en toont heel anders dan je huildige foto's!
Je deed me trouwens meteen aan jay cutler man denk die huidstructuur, wijdte, trapezius armen.. Hoor je dat wel vaker?

En wat je zei over havermout, dus nu eet je helemaal geen havermout meer? Ik nam altijd 400 tot 500 gram per dag dus nu moet ik wel een goeie vervanger zien te vinden wat doe jij nu dan als vervanger?

Gr. Curtis

He buffel jij hebt ook een hoop massa en 1.93 lang, dus als daar nog een paar kilo's opkomen, dan ben je helemaal een beest.

Dat ik kwa structuur wat weg heb van Jay had ik nooit eerder gehoord, maar die kennen de meeste mensen op party's natuurlijk niet.

Dat van de havermout moet je echt eens proberen. Die gassen van rouwe havermout zijn gewoon rottingsgassen: havermout wordt door het menselijk lichaam sowieso heel slecht verteerd, vooral als het ongekookt is. Dan gaat het in je maag zitten rotten en derhalve neem je het natuurlijk ook slecht op. Dus weinig rendement uit de genomen calorieën + dat het giftige rottingsrestant ook wordt afgeven aan de lever en nieren met alle gevolgen van dien.

Ik ging om 3.30 in één keer helemaal fout. Super feest en pats boem zwaar ziek. Denk een combi van te veel troep, niet eten, alleen maar water zuipen en ijs vreten + een temperatuur van 40 graden ofzo... Overkomt me normaal nooit.

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Ik zag je idd nog weg gaan rond die tijd. Was bij de uitgang lekker aan het uitzieken, helemaal geweldig.

Klote dat je ziek was geworden, maar het was binnen ook niet te harden. Was heerlijk als af en toe die blower koude lucht ging blazen

Terug
Naar boven