MuscleMeat

Qountdown 31-12-2010

He buffel jij hebt ook een hoop massa en 1.93 lang, dus als daar nog een paar kilo's opkomen, dan ben je helemaal een beest.

Dat ik kwa structuur wat weg heb van Jay had ik nooit eerder gehoord, maar die kennen de meeste mensen op party's natuurlijk niet.

Dat van de havermout moet je echt eens proberen. Die gassen van rouwe havermout zijn gewoon rottingsgassen: havermout wordt door het menselijk lichaam sowieso heel slecht verteerd, vooral als het ongekookt is. Dan gaat het in je maag zitten rotten en derhalve neem je het natuurlijk ook slecht op. Dus weinig rendement uit de genomen calorieën + dat het giftige rottingsrestant ook wordt afgeven aan de lever en nieren met alle gevolgen van dien.

Zouden de pro's dit niet weten of? Wat vind jij een goede vervanger dan?

Zouden de pro's dit niet weten of? Wat vind jij een goede vervanger dan?

Die zullen het wel koken dan lijkt mij.

@ Seeker heb je bij brinta ook dat het ongekookt minder goed opneemt/rottingsproces veroorzaakt of enkel met havermouth???

Gr Ironeather

Heb je een artikel waaruit dit blijkt? Het enige wat ik kan vinden zijn positieve artikelen over havermout en waarom het juist zo goed is voor de vertering.
Een verhaaltje uit hetzelfde boek als de mythe dat vlees 3 dagen in je maag aan het rotten is als je het mij vraagt.

Laatst bewerkt:
He buffel jij hebt ook een hoop massa en 1.93 lang, dus als daar nog een paar kilo's opkomen, dan ben je helemaal een beest.

Dat ik kwa structuur wat weg heb van Jay had ik nooit eerder gehoord, maar die kennen de meeste mensen op party's natuurlijk niet.

Dat van de havermout moet je echt eens proberen. Die gassen van rouwe havermout zijn gewoon rottingsgassen: havermout wordt door het menselijk lichaam sowieso heel slecht verteerd, vooral als het ongekookt is. Dan gaat het in je maag zitten rotten en derhalve neem je het natuurlijk ook slecht op. Dus weinig rendement uit de genomen calorieën + dat het giftige rottingsrestant ook wordt afgeven aan de lever en nieren met alle gevolgen van dien.

Bedankt man maar om zo groot en vol als jou te staan zal ik 140-145 kilo moeten wegen dus ik heb nog een lange weg te gaan haha!

Ik dacht het de laatste tijd al steeds vaker je vertering heeft het zwaar met veel havermout. Heb moeite om 7000 kcals uit alleen vaste voeding te halen dus 2 havermout shakes met 200 tot 250 gram havermout zijn makkelijke en snelle kcals, een soortgelijke vervanger is dan ook lastig te vinden misschien zoals je aangaf in een ander topic is Rice en protein een goeie optie ga het zeker weer ff bestellen.
Of bij je havermout enzymen en groente toevoegen? Of de havermout wel eerst koken en daarna in de blender doen...

• Topic Starter Topic Starter
Wie van jullie hebben veel gassen en een opgeblazen gevoel? Scheten die stinken naar rotte eieren?

Tuurlijk heeft havermout veel goede eigenschappen maar dan minimaal goed doorgekookt en dan nog is het zwaar op de spijsvertering.

Google maar eens. Ik heb het eens eerder gelezen in een boek van Thierry den Hertoghe.

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Ik deed niet anders dan rauwe havermout tot mijn lichaam drie weken geleden resoluut nee zei. Ben er heel ziek van geweest en leek wel zwanger.

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Verteringsenzymen helpen wel. Neem ik nu bij elke carb maaltijd en dat gaat ook een opgeblazen gevoel tegen.

Laatst bewerkt:
Wie van jullie hebben veel gassen en een opgeblazen gevoel? Scheten die stinken naar rotte eieren?

Tuurlijk heeft havermout veel goede eigenschappen maar dan minimaal goed doorgekookt en dan nog is het zwaar op de spijsvertering.

Google maar eens. Ik heb het eens eerder gelezen in een boek van Thierry den Hertoghe.

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Ik deed niet anders dan rouwe havermout tot mijn lichaam drie weken geleden resoluut nee zei. Ben er heel ziek van geweest en leek wel zwanger.

Ik gebruik zelf +- 150 gram rouwe havermout per dag en heb eigenlijk nergens last van. Wat raad jij aan, hiermee stoppen of gewoon door gaan?

• Topic Starter Topic Starter
Tja als je nergens last van hebt, dan niet. Ik at echter 4 a 5 x 150 gram per dag ;)

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Ik had overigens jarenlang nergens last van totdat je lichaam natuurlijk zegt dat het genoeg is.

Terug
Naar boven