AndroidHealthClinic

Quadriceps injectie

Peiling Peiling Hoe injecteer jij je quads?

• Zittend

Stemmen: 58 92,1%
  • Staand

Stemmen: 5 7,9%

• Totaal stemmers
    63
Ik zit ook op me bed voor het slapen gaan met voeten op de grond.
Heb nooit pip, alleen merk soms dat ik meer druk moet zetten bij het injecteren dan anders.
Misschien soms toch onbewust wat meer gespannen dan andere keren.

vraag me af hoeveel keren jullie al een zenuw hebben aangeprikt?
En hoe jullie het vermijden? Zijn daar trucjes voor?

Toch al een paar keer...maar dit merk je héél snel. Dat is ook de reden dat ik de naald er rustig in duw.

• Topic Starter Topic Starter
Nog nooit een zenuw in mn quad geraakt, wel in mn reet ;o

Haha glutes, quads, triceps, biceps en delts, allemaal al eens iets geraakt. Sucks mja, heb er nooit zoveel last van. Vind een bloedvat raken vervelender, dat geeft zo'n rotzooi soms. Biceps was wel kut, daar hebk echt last van gehad toen ik een zenuw raakte.

Ik heb echt enorm veel zenuwen in mijn quads zitten jammer genoeg.
In je quad zetten is qua handigheid zo chill! maar ik raak echt heel vaak een zenuw of ik aspireer en blijk in een bloedvat te zitten :(

Nog nooit bloed getrokken maar wel zenuwen geraakt.
Lekker altijd als je ineens een stuiptrekking krijgt met 30mm in je quad :p

ik zit altyd gwn op bed voeten aan de grond.
nooit geen last van gespannen beenspieren alles gaat flawless

injecteer nu bijna een jaar 1 tot 2 keer in de week in mijn quads. Moet zeggen dat ik wel met enige regelmaat iets raak wat niet goed voelt (denk een zenuw) in dat geval stop ik, pak ik een nieuwe naald en injecteer in 1 cm verderop.

Injecteren doe ik terwijl ik op het randje van de bank zit met het been ontspannen voor me uit.

Zittend met mn inject been op een andere stoel gestrekt, zo is mn quad het relaxed..

Nog tips om PiP tegen te gaan, doen julllie het voor het slapen gaan of is het beter om na de inject wat beweging te pakken?

Een tweede compound toevoegen.. Ik veronderstel dat je test only zet, wat soms pijnlijk kan zijn. De 1 zweert bij veel bewegen en masseren, de ander zweert weer bij injecteren voor het slapen gaan en zo min mogelijk bewegen en al helemaal niet masseren.. Op een test only inject heb ik ook weleens last, maar bij mixed injects eigenlijk nooit last.

aha, merkwaardig ook wel. Ik zet idd test only en nog kan ik tot wel 3-4 dagen last hebben van pip. Kan echter ook door virgin muscles komen in mijn geval.

Zet ook alleen test, dan wel 2ml 1x pw, werken was geen pretje kan ik je vertellen...

Na een paar keer mag je er normaal geen pijn meer van ondervinden.

Hee gasten ik weet niet hoe is een nieuw topic moet maken maar is naspharma testosterone enanthate legit? Komt in paket met 10 stuks 250mg/1ml glazen vials heb al geinjecteerd maar Wil graag meningen heb 4 injecties erop zitten heb gefrontload en doe nu elke maandag en vrijdag 250 mg.. 1 week geleden eerste injectie gedaan nog Niks gemerkt qua kracht of sex drive Aub verwijder deze reactie niet kan nergens vindn waar ik nieuw topic kan open bij voorbaat dank

Altijd zitten / liggend.
Wel m'n vriendin laten doen want ik tril als een tierelier :s

liggend... staat er niet tussen

Terug
Naar boven