AndroidHealthClinic

[question] ondertitels mee branden

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Wanneer ik een film met Subsync gesynchroniseerd heb (ondertiteling), en deze heb opgeslagen, kan het dan kloppen dat deze niet met media player te zien zijn? Ik zie ze wel met Nero player...

Kan ik de film gewoon branden of zijn de ondertitelingen dan weg...

Volgens mij moet je de ondertiteling de zelfde naam geven als de film en dan allebei branden

• Topic Starter Topic Starter
hoe heet die ondertiteling file die je er uit krijgt? Naamfilm.srt ? of heet die file na de *punt* anders?

naamfilm kopieeren naar de ondertiteling file, dus zo:

naamfilm.avi = film
naamfilm.srt = ondertiteling file

brand beide en hij zal hem daarna afspelen met ondertiteling op je pc, media player, dvix player etc etc.

maar je hoeft hem niet te branden perse om de ondertiteling te zien, als je die 2 bestanden in 1 apparte map hebt staan, en je opent de film speelt hij alles af.

Als je geen ondertiteling ziet, dan mis je een programma, die gaf Roxxe aan u. die zorgt ervoor dat je ondertiteling in beeld komt.

Ik vraag wat anders..

Toch bedankt..

-edit-

Ik bedoel dus...

Hoe kan het nadat ik met Subsync een ondertitel gesynchroniseerd heb, dat het wel met Nero showtime zichtbaar is, en niet met Media player?

En betekent het dat wanneer ik met Nero Vision ga branden, dat er geen ondertitelte zien zijn...

Dat is alles...

-edit-

Ik bedoel dus...

Hoe kan het nadat ik met Subsync een ondertitel gesynchroniseerd heb, dat het wel met Nero showtime zichtbaar is, en niet met Media player?

En betekent het dat wanneer ik met Nero Vision ga branden, dat er geen ondertitelte zien zijn...

Dat is alles...

Windows media player pakt vaak de ondertiteling niet mee, dat probleem had ik ook vaak als ik de ondertiteling los had. Maar als Showtime de ondertiteling pakt dan moet het ook goed zijn als je de ondertiteling mee brand.
Gewoon de film.avi en film.srt dezelfde naam geven maar denk dat je dat al wist, in een map doen en dan op een dvd branden dan moet alles goed gaan.
Maar als je hem op dvd wil afspelen moet je een dvd speler hebben die ook divx afspeelt en anders moet je de divx film even om zetten naar een dvd formaat.

Windows media player pakt vaak de ondertiteling niet mee, dat probleem had ik ook vaak als ik de ondertiteling los had. Maar als Showtime de ondertiteling pakt dan moet het ook goed zijn als je de ondertiteling mee brand.
Gewoon de film.avi en film.srt dezelfde naam geven maar denk dat je dat al wist, in een map doen en dan op een dvd branden dan moet alles goed gaan.
Maar als je hem op dvd wil afspelen moet je een dvd speler hebben die ook divx afspeelt en anders moet je de divx film even om zetten naar een dvd formaat.

Dat wilde ik dus weten.. kusje.. ;) .. en karma..

Een avi op DVD branden ????kun je mischien uitleggen hoe dat moet.

Avi samen met srt in een map en dan branden op dvd hmmmmmm waar ga je dat mee branden .
Je moet de srt altijd in een avi inbakken en dan converten naar video_ts dan kun je pas branden .

Terug
Naar boven