Fitness Seller

Quicksilverscreen.com ****ing chill forum

apfelstrudel

Superior Athlete
Waardering
61.702
Quicksilverscreen.com fucking chill forum

Kheb net een ****ing chill forum gevonden waar je alles kan streamen en/of kan downloaden. Er staan duizenden films op in Divx maar ook in 720p.
Tevens staan er ziekelijk veel series op.

Deze site is ****ing handig als je een serie wilt volgen, dan kan je gewoon elke aflevering streamen op goede kwaliteit.

http://ipb.quicksilverscreen.com/index.php?act=idx

Hier een lijstje met wat ze o.a. hebben aan sci-fi/action/thriller films
http://ipb.quicksilverscreen.com/index.php?showtopic=109347

Bijna alle films gaan via de account van een gozer genaamd mrbrownee
[Link niet meer beschikbaar]

:) leuk, maar ik ga toch liever voor usenet met een hdx1000 :)

• Topic Starter Topic Starter
:) leuk, maar ik ga toch liever voor usenet met een hdx1000 :)
Als ik een 1080P BR wil pakken gebruik ik Eweka, maar als ik een simpel serie'tje wil pakken is dit velen malen makkelijker.
EN niet alles is te pakken op de nieuwsgroepen aangezien heel veel zooi verouderd is, zo kwam ik ook op deze site.

Als ik een 1080P BR wil pakken gebruik ik Eweka, maar als ik een simpel serie'tje wil pakken is dit velen malen makkelijker.
EN niet alles is te pakken op de nieuwsgroepen aangezien heel veel zooi verouderd is, zo kwam ik ook op deze site.

:D welke antieke zooi heb je het dan? Aangezien eweka meer dan 300 dagen retentie heeft en alles wel een keer op dvd uitgekomen en gepost is :)

Het gaat zeker om van die meuk als "debbie does Dallas" :D

:D welke antieke zooi heb je het dan? Aangezien eweka meer dan 300 dagen retentie heeft en alles wel een keer op dvd uitgekomen en gepost is :)

Het gaat zeker om van die meuk als "debbie does Dallas" :D
Antieke zooi zoals Sopranos season 1, of lost.

Voordeel van Eweka daarintegen is dat ik 7MB per seconde haal bij het downloaden. Maarja, als ik het bestand niet kan vinden dan heb ik er ook weinig aan.

Laatst bewerkt:
Antieke zooi zoals Sopranos season 1, of lost.

Voordeel van Eweka daarintegen is dat ik 7MB per seconde haal bij het downloaden. Maarja, als ik het bestand niet kan vinden dan heb ik er ook weinig aan.

Je kan alles vinden met yabsearch.nl of binsearch.info :). Niet alles draait om ftd :D

Je kan alles vinden met yabsearch.nl of binsearch.info :). Niet alles draait om ftd :D
I know

Maar vergeet niet dat niet iedereen een goede internet connectie heeft en het voor sommige dus geen nut heeft om een serie als blu ray te downloaden en daarmee 2 maanden bezig te zijn ;)

En als je dan toch voor Divx gaat is de site die ik gaf veel makkelijker ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb nog nooit iets Niet gevonden op usenet wat wel te vinden was op dat soort site's of zelfs op thepiratebay. Al Helemaal niet sinds Eweka 500+ dagen retentie heeft.

Terug
Naar boven