Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben de naam vergeten, maar ik heb die film al gezien denk ik. Het speelt zich ook af in Sicilië. Ik herinner me nog dat deze jongen op de foto samen met zijn vader naar een bordeel gaat en dat hij daar ontmaagd wordt door een hoertje.Klopt dat?
![]()
Die film heb ik ook gezien, ben alleen de titel kwijt.
Betwijfel of het de film is van bovenstaand plaatje.
Ging toch over zo'n vrouw die werkt als h**r toen haar man weg was (oorlog geloof ik), later kwam die man gewond terug oid.

Ik ben de naam vergeten, maar ik heb die film al gezien denk ik. Het speelt zich ook af in Sicilië. Ik herinner me nog dat deze jongen op de foto samen met zijn vader naar een bordeel gaat en dat hij daar ontmaagd wordt door een hoertje.Klopt dat?
![]()

Ging toch over zo'n vrouw die werkt als h**r toen haar man weg was (oorlog geloof ik), later kwam die man gewond terug oid.

Foei, foei, de film kent vele memorable momenten en dit is het enige wat je is bijgebleven?![]()
Maar dat valt onder dezelfde categorie zeker? 
Negative.
Zoals voorgaande plaatje speelt het zich af op Sicilië..
Na het land, de maker, de locatie, de hoofdpersoon wil je nu ook het jaar van de film?