Fitness Seller

Raad de Film

Fout!!

Juist dus! Dat je deze klassieker niet kent :(

Ik ben de naam vergeten, maar ik heb die film al gezien denk ik. Het speelt zich ook af in Sicilië. Ik herinner me nog dat deze jongen op de foto samen met zijn vader naar een bordeel gaat en dat hij daar ontmaagd wordt door een hoertje. :D Klopt dat? :)

Ik ben de naam vergeten, maar ik heb die film al gezien denk ik. Het speelt zich ook af in Sicilië. Ik herinner me nog dat deze jongen op de foto samen met zijn vader naar een bordeel gaat en dat hij daar ontmaagd wordt door een hoertje. :D Klopt dat? :)

Die film heb ik ook gezien, ben alleen de titel kwijt.

Betwijfel of het de film is van bovenstaand plaatje.

Ging toch over zo'n vrouw die werkt als h**r toen haar man weg was (oorlog geloof ik), later kwam die man gewond terug oid.

Die film heb ik ook gezien, ben alleen de titel kwijt.

Betwijfel of het de film is van bovenstaand plaatje.

Ging toch over zo'n vrouw die werkt als h**r toen haar man weg was (oorlog geloof ik), later kwam die man gewond terug oid.

Ja, ik denk het. Volgens mij is dit de scène waar de inwoners zich tegen die vrouw keren en haar op het dorpsplein vernederen door haar te slaan, aan haar haar te trekken etc :eyebrow:

Foei, foei, de film kent vele memorable momenten en dit is het enige wat je is bijgebleven? :D

Yep.

:yes:

Foei, foei, de film kent vele memorable momenten en dit is het enige wat je is bijgebleven? :D

Ik herinner me ook nog de scène waar die vrouw met dat oud dik ventje aan het vrijen is en het gastje aan het gluren is :cool: Maar dat valt onder dezelfde categorie zeker? :D

Om een beetje in dezelfde sferen te blijven;

qqq.jpg

Wilde gok; La Stanza del Figlio

(een van de weinige italiaanse films die ik zo ken)

Nope, film is van dezelfde regisseur als La Meglio Gioventù

Maledetti vi Amerò?

Negative.

Zoals voorgaande plaatje speelt het zich af op Sicilië..

i cento passi?

:exactly:

Ik ga met je mee voor I Cento Passi....communisten en maffia...altijd een succes combo ;) Nog waar gebeurd ook.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.258
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sexy Beast, vette film!

Terug
Naar boven