Fitness Seller

Raad de Film

Christine

Dan mag jij helemaal geen nieuwe plaatsen. het gaat niet om wat je bedoelt, maar welk antwoord je geeft. Jouw antwoord was fout!

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

check de tijd van de post van Travis Bickle, en dan de tijd dat ik mijn post ge-edit had.... i was just helping the guy out man

check de tijd van de post van Travis Bickle, en dan de tijd dat ik mijn post ge-edit had.... i was just helping the guy out man
Slaat nergens op wat je daar uitkraamt. Het is een spelletje en je moet gewoon het goede antwoord geven. Je helpt er niemand mee. Gewoon op je beurt wachten met het plaatsen van een nieuwe vraag. Alleen een nieuw plaatje als jij de vorige goed hebt geraden.

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

Nogmaals:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Slaat nergens op wat je daar uitkraamt. Het is een spelletje en je moet gewoon het goede antwoord geven. Je helpt er niemand mee. Gewoon op je beurt wachten met het plaatsen van een nieuwe vraag. Alleen een nieuw plaatje als jij de vorige goed hebt geraden.

omg, lol. je begrijpt mij echt niet he? wellicht dat travis de boel wat kan ophelderen. kan je misschien je plaatje nog een keer posten...? zag em de 2e keer nog niet zo goed

Easy Rider

Zelfde film;

fgd.jpg

ik geloof niet dat jij mag posten zoutzak... je hebt niks goed geraden:eek:
daar zal ik maar eens wat posten

dbk0wl.jpg

ja zou fijn zijn als die dat meteen doet :mad:

ik geloof niet dat jij mag posten zoutzak... je hebt niks goed geraden:eek:
daar zal ik maar eens wat posten

dbk0wl.jpg

Saints and Soldiers

Mensen, niet op Herkuul wachten, die is te lui om een foto te plaatsen ;)

---------- Toegevoegd om 01:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:00 ----------

Foto 3:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

@ zoutzak , "dazed and confused"

thx zoutzak :p

new one

2vttjk0.jpg

Terug
Naar boven