MuscleMeat

Raad de stad

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
guardian zei:
sorry kere maar ik zie hier de grootste moraalridders als het op karma aankomt zich de pl**ris zoeken naar een stad omwille van het beetje karma dat ermee te verdienen valt. Had dan gewoon die beloning in de vorm van karma eruit gelaten of was je je eigen woorden alweer vergeten...
Bij Metalwolf gisteren had ik geen gelijk om zn topic te verkloten en daar heb ik neg karma voor gekregen
maar dit is gewoon echt gaar...

Ik denk dat je een beetje in de war bent.. lees mijn eerste post eens door en geef even aan waar ik het over karma heb.... moraalridder? ben geen moraalridder maar als jij denkt dat ik het wel ben vind ik het ook goed... maar ik kan begrijpen dat mijn woorden gisteren bij sommige leden wat "hard" zijn aangekomen....

Verder is er ook niks hard aangekomen bij mij hoor...

ik benoem de dingen gewoon graag zoals ze zijn :o

guardian zei:

Wat ik zeg.. ik denk dat je in de war bent... maar ik zal letten op het feit dat ik hier nooit meer het woord Karma gebruik.... mischien is het wel een idee als T het woord Karma cencureerd.. zo kan ie ons allemaal beschermen tegen onze eigen hebzucht naar K**** :rolleyes:

guardian zei:
Verder is er ook niks hard aangekomen bij mij hoor...
ik benoem de dingen gewoon graag zoals ze zijn :o

Ja ik had al gemerkt dat je de dingen benoemd hoe je denkt dat ze zijn ja....

zuid holland

Je verdraait je eigen woorden...

het woord karma daar heb ik opzich niks tegen... ik gebruik het ook te pas en te onpas. Het is een groot verschil als je met beloningen in de vorm van karma gaat werken.

Voor mij maakt zoiets niet uit omdat ik weet dat iedereen wel eens op 1 of andere manier aan karma probeert te geraken...

Ik heb dit ook terzijnertijd duidelijk gemaakt toen die isseu aan bod kwam in het karma-topic...
Ik ben echter nog niet zover gegaan als mensen op voorhand karma te beloven als ze iets al dan niet zouden doen...

Ik weet niet wat je bedoeld met 'je bent een beetje in de war' hoor maar een man met zo'n nick moet dat natuurlijk wel duidelijk kunnen maken...

Hoe zou socrates zoiets aanpakken... de kern van de waarheid zit binnenin de mens

hehe... begin alvast te verwondere, te vragen en te zoeken :D

Verder hecht ik niet zoveel waarde aan de theorieën van Socrates, veels te abstract...

Ik ben meer een gematigde empirist maar die hadden natuurlijk de kennis van socrates zomaar uit de boeken te halen :o

guardian zei:
Je verdraait je eigen woorden...
het woord karma daar heb ik opzich niks tegen... ik gebruik het ook te pas en te onpas. Het is een groot verschil als je met beloningen in de vorm van karma gaat werken.
Voor mij maakt zoiets niet uit omdat ik weet dat iedereen wel eens op 1 of andere manier aan karma probeert te geraken...
Ik heb dit ook terzijnertijd duidelijk gemaakt toen die isseu aan bod kwam in het karma-topic...
Ik ben echter nog niet zover gegaan als mensen op voorhand karma te beloven als ze iets al dan niet zouden doen...
Ik weet niet wat je bedoeld met 'je bent een beetje in de war' hoor maar een man met zo'n nick moet dat natuurlijk wel duidelijk kunnen maken...
Hoe zou socrates zoiets aanpakken... de kern van de waarheid zit binnenin de mens
hehe... begin alvast te verwondere, te vragen en te zoeken :D

Ik zal vertellen waarom je in de war bent... de topic waar ik gisteren op heb gereageerd die ging over het verkrijgen van Karma zonder daar wat voor te doen... Als je mijn eerste posts leest in dit topic dan heb ik het helemaal niet over Karma maar het gaat mij puur om het spel... .... Aangezien er bij een spel altijd leuk is om een prijs te VERDIENEN (iets wat ik gisteren ook zei... Karma moet je verdienen)... heb ik het gaanderweg de topic idd even aangehaald.. iets wat ik niet eens in gedachte had toen ik eraan begon maar aangezien het was aangehaald leek het mij idd een leuke prijs...... Dit is iets heel anders dan geef-mij-karma-dan-krijg-je-terug of klik-hier-en-je-krijgt-karma topics... maargoed.. dat is mijn mening en als jij uit mijn post een post wil maken voor moraalridders en een verkapte whatever topic zou ik zeggen be my guest...

On-topic verder gaan, dat gezeur over karma is nog meer uitgemolken dan de tiet van Bertha13.

Whaha EricR en de vete tegen het karma gezeik :D.

Op verzoek dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven