AndroidHealthClinic

raar gevoel bij lying leg curl

Ano_1992_1

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
19
als ik leg curl doe

leg_curl.jpg

dan kietelt het zo in de achterkant van mn knieën en kan ik nooit deftig mijn serie afmaken. Hoe komt dat?

als ik leg curl doe

[Link niet meer beschikbaar]

dan kietelt het zo in de achterkant van mn knieën en kan ik nooit deftig mijn serie afmaken. Hoe komt dat?

Ik zou echt niet weten wat je bedeolt met kietelent gevoel, heb ik zelf ervaring mee als ik die oefening doe.

Ik doe deze oefening al een hele tijd niet meer, krijg altijd een soort van kramp en de volgende dag een vette last ervan...

Misschien voer je hem verkeert uit ???
En kietelen is nogal vaag, kun je het iets beter beschrijven ???

Ik doe deze oefening al een hele tijd niet meer, krijg altijd een soort van kramp en de volgende dag een vette last ervan...

Als ik dus ook door ga totdat de hoek van mijn benen ongeveer 70 graden heb, begin ik ook kramp te krijgen. Ik doe hem dan wel met de cable. Kietelen kan ik me niks bij voorstellen

Bij die oefing moet je gewoon lichter pakken als je een grotere kom naar binnen maakt met je benen, dan heb ik vrijwel geen alst van kramp.

Kietelen in je knieholte bedoel je dat?

pijn of kietelgevoel ?

Ik heb het ook gehad toen ik begon te trainen en al die dingen allemaal leerde ... bij mij lag het aan dat ik mijn hele bovenbeen mee optilde van de bank af tijdens het maken van de reps...

Terug
Naar boven