XXL Nutrition

Raar GS product..

Worf

Oldskool member
Elite Member
Waardering
85
Zojuist komt er een collega naar mij toe met de vraag of hij de 'echte' GS te pakken heeft.

Nu ben ik aardig bekend met de GS producten maar dit heb ik nog niet gezien en daarom mijn vraag of iemand anders dit ook al is tegen gekomen.

Wat hij me gaf wijkt af op 2 punten van de normale GS-producten:

1: Het potje is ongeveer 2x zo hoog waarvan ik dus al raar stond te kijken
2: De tabletjes hadden 1 streep opgedrukt staan.

LOTNR: 288325
EXP: 02-2008

Zie hier de foto's:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier duidelijk de opgedrukte enkele streep in het tablet.

Nu kan het mijn inziens gaan om 3 mogelijkheden:

1: GS fake?
2: Iemand heeft een GS label op dit potje geplakt en er wat andere pillen in gedaan.
3: Echte GS, de normale potjes waren op en ze gebruikte een reserve pillendrukmachine met een streep??

Hij vertelde me wel dat het potje afgesloten was toen hij het kreeg..

Input iemand?

• Topic Starter Topic Starter
Ik had het al door ja..

Morgen probeer ik het nog eens met mijn digicam thuis. Ben nu op mijn werk en moest me beperken tot mijn GSM.

Excuses hiervoor..

Toch gelukt, klik even op de linkjes en ze doen het

(als het goed is)

Holy ****!!!
Ziet er wel uit als een hele slechte fake :eek:
Kan ook een geintje zijn misschien?

Laatst bewerkt:
Naar mijn weten gebruikt GS nog steeds de kleinere potjes en zijn er nog steeds geen breukstrepen op de tabs

het lijkt me niet als je fakes maak dat je de label perfect namaakt en dan een achtelijk groot potje gebruikt, wat kan dit zijn dan?

muscleboy zei:
Naar mijn weten gebruikt GS nog steeds de kleinere potjes en zijn er nog steeds geen breukstrepen op de tabs

De nieuwste GS spullen hebben nu ongeveer allemaal EXP 02-2010. Deze 2008, volgens mij is het al zo'n 2jaar oud dus..

maartenonnink zei:
het lijkt me niet als je fakes maak dat je de label perfect namaakt en dan een achtelijk groot potje gebruikt, wat kan dit zijn dan?

Dat vraag ik me dus ook af..

Het etiket ziet er normaal uit maar dat is natuurlijk niet zo moeilijk te maken. Ik zou me er wel een beetje zorgen om maken. Kan hij het ruilen?

hhee die zijn raar, zijn die tabs ook veel groter? is de pot dus ook maar halfvol?

vreemd zijn zowel andere potjes als tabs..

Misschien dat:

1> dit fake is > dit denkt ik toch .. er is een grappenmaken... label van een oud gs potje overgeplakt
2> Gs wat problemen met de productie heeft en spul inkoop en labelt?

Dat zowel de oude potten op zijn en ook toevallig er andere tabs in zitten lijkt me wel heel toevallig.. Even afwachten op een aantal mensen die "op" de bron zitten ;)

vreemd..ik heb ook zo'n gevoel dat het niet helemaal pluis is..en wat hardgainers al zei, label overgeplakt op een ander potje!

Waarom zou je van d-bol breektabbies maken als je ze toch nooit hoeft te breken bij de clen zou het wel logisch zijn geweest maar bij d-bol erg raar.
Ik heb hier ook 2 verschillende potjes d-bol liggen maar die wijken maar een heel klein beetje af, niet zo erg als die op de foto.
Ik weet zeker dat die van mij echt zijn.

HAHA als ik de foto's bekijk denk ik maar aan 1 ding: Die zıjn wel erg slecht nagemaakt.
Maar idd het zou wel eve handig zijn als iemand die dicht bij de bron zit hierover iets kan zeggen.

Kukkeledeh zei:
Waarom zou je van d-bol breektabbies maken als je ze toch nooit hoeft te breken bij de clen zou het wel logisch zijn geweest maar bij d-bol erg raar.
Ik heb hier ook 2 verschillende potjes d-bol liggen maar die wijken maar een heel klein beetje af, niet zo erg als die op de foto.
Ik weet zeker dat die van mij echt zijn.

als je 10mg tabs maakt en er rekening mee houdt dat er veel mensen 25 mg willen pakken dan maak je breeklijntjes in je tabs.

misschien was het tabben van 10mg tabs goedkoper en zitten er daarom nu breeklijntjes op.

ik vind het wel veel toevalligheden.
overigens als je de derde foto bekijkt zie je een hoekje loszitten van het etiket.

Terug
Naar boven