AndroidHealthClinic

Raar GS product..

Worf

Oldskool member
Elite Member
Waardering
85
Zojuist komt er een collega naar mij toe met de vraag of hij de 'echte' GS te pakken heeft.

Nu ben ik aardig bekend met de GS producten maar dit heb ik nog niet gezien en daarom mijn vraag of iemand anders dit ook al is tegen gekomen.

Wat hij me gaf wijkt af op 2 punten van de normale GS-producten:

1: Het potje is ongeveer 2x zo hoog waarvan ik dus al raar stond te kijken
2: De tabletjes hadden 1 streep opgedrukt staan.

LOTNR: 288325
EXP: 02-2008

Zie hier de foto's:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier duidelijk de opgedrukte enkele streep in het tablet.

Nu kan het mijn inziens gaan om 3 mogelijkheden:

1: GS fake?
2: Iemand heeft een GS label op dit potje geplakt en er wat andere pillen in gedaan.
3: Echte GS, de normale potjes waren op en ze gebruikte een reserve pillendrukmachine met een streep??

Hij vertelde me wel dat het potje afgesloten was toen hij het kreeg..

Input iemand?

Klopt idd maar dat is wel een beste tijd geleden en het laatste hoge potje wat ik in mn handen had van GS had maar een houdbaarheidsdatum tot februari 2005 dus vraag me af waarom deze tot 2008 houdbaar is?

Ouwe potjes/tabs opnieuw gelabeld?

Mr. B.I.G. zei:
Deze potjes zijn wel degelijk een tijdje gebruikt door GS!

Klopt.

Ik heb ze destijds ook eens gehad. Gaat idd om een batch van inmiddels alweer 2jr geleden. Ik hoorde dat ze ff door de kleine potjes heenwaren en ff tijdelijk grote potjes moesten draaien.

2 jaar geleden ong of zelfs meer zaten er breeklijntjes in bij gs was zeer goed spul :P aleen dat waren wel kleine potjes

• Topic Starter Topic Starter
hardgainers zei:
hhee die zijn raar, zijn die tabs ook veel groter? is de pot dus ook maar halfvol?
vreemd zijn zowel andere potjes als tabs..

Misschien dat:

1> dit fake is > dit denkt ik toch .. er is een grappenmaken... label van een oud gs potje overgeplakt
2> Gs wat problemen met de productie heeft en spul inkoop en labelt?

Dat zowel de oude potten op zijn en ook toevallig er andere tabs in zitten lijkt me wel heel toevallig.. Even afwachten op een aantal mensen die "op" de bron zitten ;)

De tabs zijn even groot.

Maar er zijn dus aardig wat mensen die deze potjes wel herkennen, lijkt gelukkig me te vallen dus..

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb via via ook te horen bevestigd gekregen dat het ok was.

Laatst bewerkt:
Mr. B.I.G. zei:
Deze potjes zijn wel degelijk een tijdje gebruikt door GS!

Klopt, ook de stanozolol had toen dezelfde afmeting. Wat zou jij doen als je productie draait en je zending potjes komt binnen..maar blijken een grotere afmeting te hebben..gewoon vullen dus!

Daarentegen begrijp ik volledig je argwaan..goed dat je het even post.

Aah probleem weer opgelost,Maar indd imo erg verstandig dat je het post voor hetzelfde geld loop je methyl of andere troep naar binnen te gooien en dat moet je niet hebben:p

Ik ging direct terug naar m'n supplier, ouwe potjes of niet, met of zonder breeklijk, doe me maar nieuwe dan :D

Terug
Naar boven