MuscleMeat

raar product

Status
Niet open voor verdere reacties.

spritske

Cool Novice
Waardering
0
vandaag kwam er iemand langs die al een hele tijd aan krachttraining doet. hij begon over een supplement waar je 2 maand voor traint hetzelfde resultaat met dit supplement hebt op 1 maand (bijkomen). weet er iemand hoe dat supplement ofzo noemt? of het waar is weet ik niet maar mss weten jullie er iets meer over. ja kweet moest ik de naam weten zou het gemakkelijk zijn.
welke supplementen werken er eigenlijk om bij te komen? op den duur zou je gaan twijfelen.

W.t l.l j. ?

Bedoel je dat?

• Topic Starter Topic Starter
ja het zal dat zijn want het trekt er op. maar waar is dat verkrijgbaar en werkt dat echt?

Waarschijnlijk bedoelde hij kip en melk.

Als je dat in de juiste hoeveelheden gebruikt zul je groeien als een beest. Een van de betere supplementen.

Verder je geld niet verspillen aan poedertjes en pillen, zet dan gewoon direct de spuit er in.

waarschijnlijk bedoelde hij kip en melk.

Als je dat in de juiste hoeveelheden gebruikt zul je groeien als een beest. Een van de betere supplementen.

Verder je geld niet verspillen aan poedertjes en pillen, zet dan gewoon direct de spuit er in.

+1

raar produkt? Rare post!

vandaag kwam er iemand langs die al een hele tijd aan krachttraining doet. hij begon over een supplement waar je 2 maand voor traint hetzelfde resultaat met dit supplement hebt op 1 maand (bijkomen). weet er iemand hoe dat supplement ofzo noemt? of het waar is weet ik niet maar mss weten jullie er iets meer over. ja kweet moest ik de naam weten zou het gemakkelijk zijn.
welke supplementen werken er eigenlijk om bij te komen? op den duur zou je gaan twijfelen.

Waarschijnlijk moet je hiervoor in deze sectie zijn? http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/

denk dat ie karnemelk bedoelde?!

What the ****?
Nog een nominatie voor post van het jaar!

Hij heeft het denk ik over geitenmelk. Werkt super!!!

Zeehondenmelk . Kom je een kg per dag van aan .

thefcuk.jpg

backwardsbxd5rc3.jpg

wtf.jpg

weightgainer werkt om bij te komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven