Fitness Seller

Raggende hardcore drum & bass om op te trainen (TEST)

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Laatst bewerkt:
Moet dat nou weer op een ftp ouwe??? :)

edit: Je zou toch een filmpje maken dat je een shottie gaat zetten?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom geen ftp n00b? FTP is daar het beste voor dus install Flashget maar en hou op met mauwen! RRRRRRRRRRRRELOAD!!!

Ik ga het Flashget downloaden en dan ga ik het nog eens proberen maar vooralsnog kom ik er niet op lieverd.

En hoe zit het nu met dat filmpje?

Man-Mountain zei:
k heb gewoon rechtermuisknop en doel opslaan als gedaan :)

Ja maar ik heb het probleem dat mijn laptop op de een of andere manier geen ftp-sites kan openen. Heb je enig idee welke instelling ik moet aanvinken of iets dergelijks waardoor hij em wel kan accepteren?

Lekker snel 300 kb :)

Thanx!

Onze n00b Eduard klaagt dat hij geen ftp kan openen en wil dan dat IK geen ftp neerzet, de omgekeerde wereld lol

Probeer eens bij je gare Internet Explorer bij extra terug te keren naar de standaard instellingen, da's met 1 vinkje te doen. Waarschijnlijk heeft jouw browser opdracht om geen ftp te openen.

Maar voor de anderen: enjoy downloading! :D

DBC01 zei:
Onze n00b Eduard klaagt dat hij geen ftp kan openen en wil dan dat IK geen ftp neerzet, de omgekeerde wereld lol

Probeer eens bij je gare Internet Explorer bij extra terug te keren naar de standaard instellingen, da's met 1 vinkje te doen. Waarschijnlijk heeft jouw browser opdracht om geen ftp te openen.

Maar voor de anderen: enjoy downloading! :D

:roflol: inderdaad een n00b ja. Ik zal eens firefox downloaden en dan mag ik hopen dat ie het dan nog niet doet :D.

Ook firefox faalt en die staat toch zo standaard als het maar kan.

Kun je em niet mailen? ;)

check je internet instellingen dan~~

echt snel via mn werk: 8 mb/s :D

Ik zal trouwens eens (als ik klaar ben met verbouwen) een setje opnemen en het hier beschikbaar maken. Ook nogal stevige dnb. :)

Laatst bewerkt:
Ik zet even Snoop op de server dus deze gaat even offline.
Op aanvraag kun je hem krijgen.

Terug
Naar boven