Fitness Seller

Ramon Dekkers overleden

Bezoekers in dit topic

Zag t net ook, dacht echt wtf kerel is nog zo jong
 
Rust in vrede. Wat een machtige vechter. En dan ga je dood, zo fit en nog zo jong. Potverdomme
 
Ik las het op Facebook en ben best in shock erover. Echt veel te jong gestorven. R.I.P
 
damn... te jong idd, aan de andere kant beter zo een dood dan jaren aanslepen met kanker...
 
Bizar. Die moet wel een afwijking aan zijn hart hebben gehad. Dat hij daar zo achter moet komen.
Iets op tv van geweest? Zal wel niet, ondergewaardeerde sport. Was het Co Stompé kwam het zo op het journaal.
 
Wat mij betreft een muay thai legende die is overleden. R.I.P. je was een genot om naar te kijken :(
 
Raar als ik zo denk, hij was zo jong en hij was in shape.
 
De grote Ramon Dekkers overleden, wow! Veel te jong die man!

Rust in vrede.
 
zo erg dit :sad:

geen woorden voor ...

R.I.P. Ramon Dekkers "The Diamond"
 
te erg gewoon, man was een legende, RIP
 
erg jammer :(

http://www.bndestem.nl/regio/breda/kickbokslegende-ramon-dekkers-43-uit-breda-overleden-1.3688970

BREDA - Ramon Dekkers, de Bredase kickbokslegende, is woensdag in zijn woonplaats Breda overleden. Dat heeft een woordvoerder van zijn sportschool woensdagavond bevestigd.

Dekkers was achtvoudig Muay Thai- en kickbokswereldkampioen en genoot met name in Thailand grote faam. Dekkers was woensdag aan het trainen op zijn racefiets in Breda-Noord, toen hij plots onwel werd. Hij kwam ten val in het tunneltje bij de kruising met de Emerparklaan, waarna omstanders hem te hulp schoten.

De hulpdiensten, inclusief een traumahelikopter, rukten massaal uit. Toch mocht reanimatie niet meer baten. Ramon Dekkers is slechts 43 jaar geworden.

*hit man, sterkte aan de nabestaanden en RIP ouwe :thumb:

tumblr_m9l4xw8U961qi7924o1_400.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=Y09WaOaGauo
 
Laatst bewerkt:
Zo zie je maar dat het iedereen kan overkomen.
Leef zo lang je leeft.

RIP
 
RIP Champ! ik wens betrokkenen sterkte met het verlies van een waardig persoon.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 10:51 ----------

Ik dacht dat kan niet! Zag dagelijks berichten van hem langskomen op fb. Maar het is idd waar. Hups...zo uit het leven gerukt, pfff ik ben ook 43. Je kan je toch niet voorstellen dat je aan het trainen bent en dat het ineens over en uit is.

Kan ons allemaal overkomen, vaak besteden mensen veel aandacht aan de "buitenkant" maar hoe de organen er aan toe zijn?
 
R.I.P.

hoorde altijd veel verhalen over deze man, tot ik zijn werk zelf zag. groot vechter inderdaad.
 
R.I.P

Veels te vroeg :sad:
 
RIP Champ! ik wens betrokkenen sterkte met het verlies van een waardig persoon.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 10:51 ----------



Kan ons allemaal overkomen, vaak besteden mensen veel aandacht aan de "buitenkant" maar hoe de organen er aan toe zijn?

inderdaad, en topsport is vaak ook niet echt gezond. je pusht je lichaam tot het uiterste en als het ff kan er voorbij.

R.I.P.
 
Pff erg nieuws zeg.. Heb veel motivatie uit zijn video's gekregen, top vechter!

Rust in vrede
 
RiP

was altijd super om naar zijn gevechten te kijken.
veel sterkte aan de nabestaanden...
 
Back
Naar boven