AndroidHealthClinic

randen onder ogen

brwa

Advanced Bodybuilder
Waardering
69
door wat komt deze shit onder je ogen,ik dacht eerst mss door de ouderdom maar blijkbaar is dat niet zo.Want er zijn veel gasten van 20jaar die er al mee rondlopen .
Mss door teveel op de pc te zitten en/of tv ?

En wat kan je er het beste tegen doen om het weg te krijgen ?

Hier 2 voorbeelden van 20jarigen die dit ook hebben ....

apjvi8.jpg

uopwi.jpg

Dat zijn toch gewoon de jukbeenderen die wat verder naar voren liggen t.o.v. de oogkassen die wat verder naar achteren liggen?

Het is volgens mij geen los vel.

• Like
Waarderingen: brwa
  • Topic Starter Topic Starter
ow ok, dat is dus genetisch bepaald denk jij

Serieus?

Dat zijn toch gewoon wallen.

Bovenstaande voorbeelden lijken mij vochtwallen. Vochtwallen zijn vaak tijdelijk en ontstaan bijvoorbeeld door onvoldoende slaap. Vetwallen zijn wat lichter van kleur en komen vaker voor bij oudere personen.

Bovenstaande voorbeelden lijken mij vochtwallen. Vochtwallen zijn vaak tijdelijk en ontstaan bijvoorbeeld door onvoldoende slaap. Vetwallen zijn wat lichter van kleur en komen vaker voor bij oudere personen.

ok, en wat kan je er aan doen om ze sneller weg te krijgen dan?

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 13:29 ----------

genetisch lijkt me ook niet echt nee , want vroeger had ik het niet en nu wel .

Is dit gewoon los vel wat daar zo hangt dan?
Ik heb het wel eens gezien maar dacht dat dat gewoon de jukbeenderen waren die wat verder naar voren liggen.

komt door het blowen en/of weinig slaap/vitamines.

d
Mss door teveel op de pc te zitten en/of tv ?

Zit 8 uur/dag achter pc door werk. Dan prive nog eens 4-5 uur. En 2-4 uur t.v. Combineer dit met stress. En ik had precies hetzelfde. Ik sliep wel genoeg. Sinds ik niet meer tv kijk en een paar uurtjes nog prive achter de computer zit is het zo goed als weg. Stress trouwens ook. Wanneer je 1 oog sluit, zie je dan ook veel bloedvaatjes op je ooglid?(spiegel) Is een teken dat je ogen overspannen zijn. En dit slaat op alles rond het oog. Dus ook wallen.

Als je niet meer fapt kan het ook weg gaan. Srs.

Zit 8 uur/dag achter pc door werk. Dan prive nog eens 4-5 uur. En 2-4 uur t.v. Combineer dit met stress. En ik had precies hetzelfde. Ik sliep wel genoeg. Sinds ik niet meer tv kijk en een paar uurtjes nog prive achter de computer zit is het zo goed als weg. Stress trouwens ook. Wanneer je 1 oog sluit, zie je dan ook veel bloedvaatjes op je ooglid?(spiegel) Is een teken dat je ogen overspannen zijn. En dit slaat op alles rond het oog. Dus ook wallen.

bloedvaatjes?nee ,niet echt...

Ik zit wel veel op^pc en achter tv, moet ik maar s mee gaan stoppen.

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 21:45 ----------

Als je niet meer fapt kan het ook weg gaan. Srs.

yeah right :rolleyes:

Slaap tekort/blowen/altijd binnen enz. hoeft niet de oorzaak te zijn. Het kan ook erfelijk zijn. Ik heb het zelf ook en zie het al terug op foto's van de basisschool. Volgens mij is mijn huid daar wat dunner. Ik verbrand daar ook altijd het meeste zelfs als ik me insmeer, terwijl ik verder niet zo snel verbrand. Als ik een beetje een kleurtje opbouw valt het wel minder op trouwens.

van dat fappen klopt, zoek maar op!

Ik slaap altijd meer dan 8 uur per nacht en ik heb het ook. Sterker nog, bij mij zijn ze bijna paars.
Leuk is het niet, altijd opmerkingen over dat ik meer moet slapen, maar daar ligt het zeker niet aan. Wel zit ik de hele dag achter de pc, mss dat ik daar eens mee moet minderen.

Geen drugs/alcohol + gezond dieet, dus daar ligt het sowieso niet aan.

ok,niet meer fappen dus ... mmm, toch maar niet :D

minder gamen :)

beetje hennessy drinken, gaat het weg.

Terug
Naar boven