AndroidHealthClinic

Rare jongens die....

Cool idee. Lenzen staan haar het best :)
Alleen jammer dat het een Aziaat is, ik heb het idee dat die toch minder snel oud worden (de huid blijft langer mooi ofzo). Ik vind dat ze in die 3 jaar niet echt veel veranderd is.

Cool idee. Lenzen staan haar het best :)
Alleen jammer dat het een Aziaat is, ik heb het idee dat die toch minder snel oud worden (de huid blijft langer mooi ofzo). Ik vind dat ze in die 3 jaar niet echt veel veranderd is.

Haha eens, ik vind het ook wel wat hebben. Alleen... ze is niks anders geworden idd. Hoe oud zou ze zijn. Mid/achterin twintig?

Weet je wat ik trouwens ook vind van die Aziaten? Dat ze zo'n verrekt lelijk haar hebben, vooral de mannen/jongens! Die zien er sowieso allemaal hetzelfde uit.

Allemaal van dat zwarte peenhaar, als het even kan ook nog zo quasi stoer in een mijn-haar-is-net-iets-te-lang-voor-dit-kapsel model als een soort harige droogkap op de schedel alle kanten op geplakt. Met een beetje de structuur van stug, met behanglijm behandeld ongewassen schaamhaar. :hamer:

Vaak hebben ze dan ook nog van die semi-stoere skaterkleertjes aan maar ze zíjn geen skater, en heulen ze met de Hollandse meiden. Dan doen ze van hihi hoho haiwahow en zien er uit als de eerstedebeste aan geelzucht lijdende homoseksueel. :mad:

Laatst bewerkt:
Wel leuk om dat met een full body te doen, en dan op die manier terugkijken, dan zie je jezelf langzaam groeien (of niet).

zelfs die stralende lach is nog na 3 jaar hetzelfde knap

zelfs die stralende lach is nog na 3 jaar hetzelfde knap

:rolleyes:

Ook zoiets ja. Ze kijken altijd als een manisch depressieve alzheimer patiënt.
Zo, maar dan erger. Wel net zo geel. -->
nosmile.gif

Disclaimer: Pinda's vind ik wel cool. Molukkers zijn ook nog wel te doen. Het zijn vooral die Japanners en een aantal Chineesjes die zo aardslelijk zijn.

Voor het geval ik Ryu een depressie aanpraatte :D

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Niet veel veranderd inderdaad

ze zou beter iets aan haar haarsT doen daar zit ook niet veel verandering in

haha cool :)

Hehehe, volhoudertje :D

Daar de lage framerate van het filmpje zie je idd niet alle foto's.... boeiend.

EDIT:

54 sec * 29FPS = 1566

3*365 = 1095

Hmm, je zou ze dus wel allemaal moeten zien..

Wel leuk om dat met een full body te doen, en dan op die manier terugkijken, dan zie je jezelf langzaam groeien (of niet).

ik meld me aan daarvoor :P moet er wel elke dag iemand een foto van me komen nemen!

Ik vind die asians wel wat hebben, naast de vele mooie en wulpse dames vind ik [bv.] de japanse cultuur en taal erg mooi :D

Heeft ze gewoon 1 dag lang foto's van zichzelf lopen maken.. gemutlichkeit!

grappig. je moet maar op het idee komen.

Terug
Naar boven