AndroidHealthClinic

rare kuur

We kunnen wel een discussie gaan voeren over hoeveel het je lever belast.
Maar als die gozer een zwakke lever heeft dan is 30gram winny al genoeg.

Het gaat erom dat hij 2 producten gebruikt die in mijn opinie het tegenover gestelde doen.

dianabol, vet, vocht --> Massa
win, Vet verlies, vocht verliest --> Cut

Het enige wat een verschil maakt in massa en cut is je dieet. Oldskool cutting is gewoon droge bold in anus ramme op zoiets van 400mg terwijl iedereen hier massa zou roepen. (en wss nog zou huilen dat er test naast moet en de bold op 750-800 moet :p)

De meningen zijn er ook verdeelt over, na 10 min de search gebruikt te hebben.

Ben ook benieuwd

Het enige wat een verschil maakt in massa en cut is je dieet. Oldskool cutting is gewoon droge bold in anus ramme op zoiets van 400mg terwijl iedereen hier massa zou roepen. (en wss nog zou huilen dat er test naast moet en de bold op 750-800 moet :p)

Eens, misschien had ik de woorden massa en cut niet moeten gebruiken. :P

Je komt hier voor advies en/of meningen van andere mensen.
Vervolgens krijg je die en sla je die in de wind omdat je het zelf beter denkt te weten.

Het is algemeen bekend dat 2 C-17 gealkyleerde varianten gewoon fout is.
Als jij je lever lekker wild verkloten ga je gang.

Mensen geven alleen hun mening en advies.
Wat JIJ ermee doet moet je lekker zelf weten.

Je komt hier voor advies en/of meningen van andere mensen.
Vervolgens krijg je die en sla je die in de wind omdat je het zelf beter denkt te weten.

Het is algemeen bekend dat 2 C-17 gealkyleerde varianten gewoon fout is.
Als jij je lever lekker wild verkloten ga je gang.

Mensen geven alleen hun mening en advies.
Wat JIJ ermee doet moet je lekker zelf weten.

Wat is algemeen ? juist op dit forum, is het gezond neen, gaat het schade aanrichten? ja, kan het dan nog wel ? Jazeker maar er zijn beter opties.

En btw 60mg dianabol( en ja kerel dat wordt wel degelijk genomen) is statistisch gezien schadelijker dan 30mg dianabol + 40mg winny). Het gaat zeker niet om 2 PRODUCTEN, maar de totale hoeveelheid werkzame schadelijke stof.

juist

Dan neem je ze toch ook lekker allebei?

Niet mijn probleem.

Ik blijf bij mijn standpunt: 2 C-17 gealkyleerde varianten is gewoon fout.
Zet er gewoon een inject naast.

Dat denk ik ook niet. Of je nu 60mg Dboll of 30 -30 neemt, de 17aa hoeveelheid zal ongeveer hetzelde zijn.

Mocht je ze echt allebei willen gebruiken kan je het nog beter zo doen.
Week 1-3 30mg Dianabol
Week 4-6 40mg Winstrol
Mindere belasting en ik denk zelfs nog betere resultaten ook.
Maar dit is dan ook wel kuren uit pure wanhoop.:(

voor alle duidelijkheid ik vind die kuur maar niets maar het kan allemaal wel. Als die kerel dat wil doen moet hij het proberen, aldoende leert men hetbeste. En denk eraan de beste scheepslui staan aan wal ;)

• Topic Starter Topic Starter
voor alle duidelijkheid ik vind die kuur maar niets maar het kan allemaal wel. Als die kerel dat wil doen moet hij het proberen, aldoende leert men hetbeste. En denk eraan de beste scheepslui staan aan wal ;)

ja maar als hij er blijvende schade aan overhoud dan brengt het ook niet op...

ja maar als hij er blijvende schade aan overhoud dan brengt het ook niet op...

En wat is blijvende schade ? Dat is de hamvraag natuurlijk, waar trek je de lijn ? Levercirrose zal hij wel niet krijgen na 1 kuur maar mss wel een "vervette" lever om het zo mooi te stellen. Wil dat zeggen dat hij dat ooit zal merken ? wss niet maar zen waarden zulle bij elke controle hoger liggen dan verwacht.

Doe dan 3weken Dbol 60mg ED en daarna 3weken winny 60mg ED

ik denk dat dat lever verkloten zwaar overdreven is, ken genoeg mensen die bang voor de spuit zijn en t hele jaar d-bol, oxys en winny afwisselen zonder tussen pauze met redelijk hoge doseringen.
nog nooit heeft er iemand problemen met zn lever gehad.
ik zeg natuurlijk niet dat het niet slecht is, de risicos zullen ongetwijfeld een stuk hoger liggen dan wanneer je 6 weken n normale dosis aanhoud.
is er al n geval bekend van n kapotte lever in nederland door oral gebruik?
ik heb t nog nooit gehoord.

Doe dan 3weken dianabol 60mg ED en daarna 3weken winny 60mg ED

Als je beide per sé wilt gebruiken wel ja.

Ik denk dat 6 weken met hetzelfde product toch beter uitpakt als je het mij vraagt.

Bijvoorbeeld begon ik van de winny pas na een x aantal weken resultaat te boeken.
Als je dan drie weken pakt stop je weer als het net lekker op gang komt.
Dit geldt ook gedeeltelijk voor dianabol is mijn mening...

ik denk dat dat lever verkloten zwaar overdreven is, ken genoeg mensen die bang voor de spuit zijn en t hele jaar dianabol, oxys en winny afwisselen zonder tussen pauze met redelijk hoge doseringen.
nog nooit heeft er iemand problemen met zn lever gehad.
ik zeg natuurlijk niet dat het niet slecht is, de risicos zullen ongetwijfeld een stuk hoger liggen dan wanneer je 6 weken n normale dosis aanhoud.
is er al n geval bekend van n kapotte lever in nederland door oral gebruik?
ik heb t nog nooit gehoord.

Toch zal/wil ik niet de eerste zijn... :D

3 voor het slaapen gaan word het dan wel goed opgenomen door je lichaam?
kan hij die niet beter voor de training nemen ofzo dan?

Als je nou het hele jaar door 1 dianabol per dag slikt? Krijgt je lichaam niet ineens in een korte periode die klap te verwerken. Is dit een bekend iets?

Ik raad deze kuur heus niet aan, simpelweg omdat er betere alternatieven zijn maar sommige mensen praten hier alsof je lever na een kuur van dianabol en winstrol helemaal naar de klote is. Totale onzin, en vaak word de leverbeschadiging zeer overschat.

Toevallig ken ik enkele personen die een keer per jaar dit kuurtje nemen, en ze gaan er nog redelijk op ook.

Kijk eens in mijn link, in het onderste onderzoek hebben ze oa gekeken naar de leverwaardes na 12 weken 100mg anadrol gebruik.

Kijk en oordeel zelf.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/beschadiging-gezondheid-door-aas-overdreven-47717/

Terug
Naar boven