Fitness Seller

Ratten bijten baby dood

zeker dik in de steek gelaten dat kind. Zitten 10 ratten aan dat kind te knagen en dat kind maar krijsen en geen hond die het hoort.

Kan me zo voorstellen wat voor huis/ouders dat zijn. Om dit klaar te spelen moet je toch serieus je best doen.

Kan me zo voorstellen wat voor huis/ouders dat zijn. Om dit klaar te spelen moet je toch serieus je best doen.

Zouden eigenlijk gewoon een nekschot moeten krijgen en hadden op hun 12de al gesteriliseerd moeten worden.

Arm kindje:( echt sick dit.

Jakkes! Ik kan geen rat zien, ik krijg al de bibbers als ik zo'n foto zie.
Echt beesten die ik niet kan luchten, horen of zien.

wtf:eek:

van mij mogen zij die ouders ook aan de ratten voeren!

oldutch,kom gauw kijken!!! nu zijn het niet pitbulls:P

Waar waren de ouders...?

Ben aan het kijken.

Zouden eigenlijk gewoon een nekschot moeten krijgen en hadden op hun 12de al gesteriliseerd moeten worden.

Arm kindje:( echt sick dit.

met zulke kansloze figuren als ouders zou dit kind toch dezelfde redneck-trailer-trash toekomst tegemoet gaan:)
er zou een beperking op kinderen krijgen moeten komen, sommige mensen zijn gewoon niet bekwaam.
bijvoorbeeld:
Eergisterenavond was mn oma me naar huis aan het brengen met de auto, en op een weg waar je 90km/u mocht, waren 2 kinderen (ongeveer 5jaar) net langs de straat aan het spelen, en de moeder stond een eindje verderop te praten met een andere vrouw.
Ik zei nog tegen mn oma "zo'n mensen zijn niet bekwaam om kinderen te hebben, als 1 van die kinderen per ongeluk de straat op loopt als hier een of andere zot langsgereden komt, worden ze doodgereden"
Gisteren vertelde mn oma, dat toen ze terug naar huis reedt, er net een auto tegen de volle 90/u afgereden kwam, en dat kind liep net de straat op, gevolg => auto keihard moeten remmen en dat kind op nog geen haar na gemist, en de moeder had nog het lef om te beginnen roepen tegen die chauffeur -_-', die chauffeur kon daar niks aan doen natuurlijk, hij reed gewoon aan de snelheidslimiet.
DE STOMME h**r MOET BETER OP HAAR KINDEREN LETTEN:mad: zo'n mensen verdienen gewoon een nekschot

Terug
Naar boven