AndroidHealthClinic

Rauwkorst

ton10

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
Zijn er meer mensen die dagelijks rauwkost eten. Ik eet gemiddeld 100 gram per dag. Heb altijd begrepen dat het gezond is en goede voedingsstoffen in zitten.

Is prima zolang je maar varieert en niet elke dag alleen maar dezelfde groenten eet.

wow.. 100 gram ... toe maar...

Het voedingscentrum adviseert sowieso al 200 gram groente per dag. Rauw of gekookt zit niet veel verschil in.

Elke dag, een mix van ui, komkommer, spitskool, tomaten, paprika selderij of een variatie hier van, dressing bestaat ui appelazin + wat olijfolie, pepper en een snufje zout! kom gemakkelijk aan 500+ gram groente per dag :)

Weet je wat ik altijd schunnig vind.. Als je honderd euro neer telt in een restaurant voor een maaltijd voor 4 personen en dan komt er zo'n lullig bakje sla op tafel... het is nog niet eens genoeg voor mij alleen.. wat moeten die andere mensen dan eten ....

Precies, voor dat geld mag er een bak sla op tafel liggen.

Als ik naar een restaurant ga wil ik een lekker stuk vlees.
Die gesneden sla en geraspte wortel mogen ze houden geloof niet dat daar nog enige voedingsstoffen in zitten.

eet sowieso, bovenop de normale portie groente, een zakje (200gr) biologische rauwkost van de AH.

's avonds altijd een bak salade met wat tonijn en appelazijn erdoor

Als ik naar een restaurant ga wil ik een lekker stuk vlees.
Die gesneden sla en geraspte wortel mogen ze houden geloof niet dat daar nog enige voedingsstoffen in zitten.

Zet er dan helemaal niets naast.. maar zo'n lullig bakje slaat nergens op.

De meeste restaurants kunnen niet eens een fatsoenlijke salade maken, of groente koken... (en helaas kunnen ze vaak het vlees niet eens goed klaar maken)

De meeste restaurants kunnen niet eens een fatsoenlijke salade maken, of groente koken... (en helaas kunnen ze vaak het vlees niet eens goed klaar maken)

Daarom eet ik toch liever in restaurant "domi".....

Heb het gevoel dat ze de juist meeste aandacht geven aan het vlees de rest is decoratie.

Zijn er ook mensen hier die rauwe bloemkool enzo eten zag pas een programma waar mensen dat deden en hun gezondheid ging met tientallen procenten omhoog.

Weet je wat ik altijd schunnig vind.. Als je honderd euro neer telt in een restaurant voor een maaltijd voor 4 personen en dan komt er zo'n lullig bakje sla op tafel... het is nog niet eens genoeg voor mij alleen.. wat moeten die andere mensen dan eten ....

Whahaha, ja, dat gevoel heb ik ook altijd. Dan pak ik gauw dat schaaltje en zeg "voor jullie komt het vast nog"............:D

Om terug te komen op de topicvraag, ja, elke dag naast de "warme" groente ook nog 150 gram rauwkost met tonijn en olijfolie. Vond het in begin niet te nassen maar net als kwark went het vanzelf. :cool:

Heb het gevoel dat ze de juist meeste aandacht geven aan het vlees de rest is decoratie.

Zijn er ook mensen hier die rauwe bloemkool enzo eten zag pas een programma waar mensen dat deden en hun gezondheid ging met tientallen procenten omhoog.

Gezondheid gaat niet met tientallen procenten omhoog... die opmerking slaat nergens op.

Je bent gezond of ziek.. volgens mij valt dat niet in een percentage uit te drukken.

Gezondheid gaat niet met tientallen procenten omhoog... die opmerking slaat nergens op.

Je bent gezond of ziek.. volgens mij valt dat niet in een percentage uit te drukken.

nee klopt het waren mensen die een ongezonde levenswijze hadden en hun cholesterol verbeterde met meer dan 20 procent.

Ik kijk daarom altijd op internet voor recensies van restaurants. :D

Terug
Naar boven