MuscleMeat

Rauwkorst

nee klopt het waren mensen die een ongezonde levenswijze hadden en hun cholesterol verbeterde met meer dan 20 procent.

Als je cholesterol van 8 naar 6 of van 5 naar 4 gaat is dan een verbetering van 20 % ((als lager beter is)... klinkt fantastisch,....

Stel je hebt een cholesterolwaarde van 6.8 mmol/l. Je let gedurende een halfjaar op voeding, overgewicht en beweging, waarna je cholesterolwaarde is afgenomen tot 5.5 mmol/l. Dat is een afname van 20 procent. Het risico op slagaderziekte is daarmee met maar liefst 40 procent gedaald. Althans, als je de gezonde leefstijl weet vol te houden.
http://www.hartwijzer.nl/LDL-cholesterol.php

(waarbij "rauwe bloemkool eten" iets anders is dan "op je voeding letten").

maakt mijn maaltijden lekkerder + gezond. bij elke maaltijd minstens 100 tot 150 gram en bij het avondeten eet ik geen carbs meer maar 400gram groente (train in de ochtend) behalve ontbijt en voor het slapen neem ik geen groente

De meeste restaurants kunnen niet eens een fatsoenlijke salade maken, of groente koken... (en helaas kunnen ze vaak het vlees niet eens goed klaar maken)

Misschien eens in een fatsoenlijk restaurant gaan eten dan? :p

Maar ja als je weer naar een luxer restaurant ga is de kans weer aanwezig dat de porties aanzienlijk kleiner worden.
Was vorige week in Amsterdam in Ciel Bleu (2 sterren) maar kwam er met meer honger vandaan als toen ik er heen ging.

DIe salades maken ze zo sober omdat waarschijnlijk toch de helft in de prullenbak beland ( in restaurants zie ik sowieso weinig mensen hun salade opeten).

Misschien eens in een fatsoenlijk restaurant gaan eten dan? :p

maar dan red ik het niet voor 100 euro .... (weet je hoeveel kipfilet ik daar van kan kopen...)

Maar ja als je weer naar een luxer restaurant ga is de kans weer aanwezig dat de porties aanzienlijk kleiner worden.
Was vorige week in Amsterdam in Ciel Bleu (2 sterren) maar kwam er met meer honger vandaan als toen ik er heen ging.

Heb je dus nog geen fatsoenlijke salade gehad... Nee, dan een restaurant met een salade-bar ! (t'is een start)

Bij Chinese en Thaise restaurants heb je vaak wel veel groente er bij. En bovendien: thee en water is vaak gratis.

wanneer je uit eten gaat ga dan altijd WOKKEN!!
had daar vorige week minstens een kilo groente gegeten en laten we het maar niet hebben over de hoeveelheden kip, biefstuk en zalm! voor maar 18euro:)

Terug
Naar boven