MuscleMeat

Ray Mears vs. Bear Grylls

Dat is Ray Mears volgens mij.

Nee, Dat is die kerel van Survivor man, zo heet dat programma, ik weet niet hoe die kerel heet.

Die Ray mears is van Bushcraft enzo, hij laat je meer technieken enzo zien en dan savonds dan gaat die weer terug naar zijn kampje om te slapen en te eten enzo..

Ik vind beide eigelijk wel goed. Wie beste is, weet ik niet. Bij beide zal er wel wat fake zijn.

Bear is echt suvival-hardcore! Super hoe die gozer ook in ijswakken springt om te laten zien hoe je eruit zou moeten komen! Soms is het idd in scene gezet zoals het drijfzand, maar dat vertelde hij er wel bij.

Ray Mears is meer van het leven in/met de natuur, ook leuk maar minder survival.

Die andere gozer "survival man" heet het programma op Discovery geloof ik, is echt een nerd. Zo blijft hij in zijn stalen/ijzer/metaal/watdanook vliegtuigwrak zitten aan de rand van het bos om de ijskoude wind van de open vlaktes op te vangen. Als de gozer 3 meter het bos in een "hut"zou bouwen zou hij het niet zo koud hebben. Laatst zag ik hem in een gebied met veel beren (zwart, grizlzy)met verse berenstront als bewijs, zijn visje roosteren bij zijn slaapplek. Niet echt slim. Dit visje had een vogel achtergelaten, want zelfs bij water waar de zalmen bijna uitspringen lukt het hem niet om iets te vangen.

Nee, Dat is die kerel van Survivor man, zo heet dat programma, ik weet niet hoe die kerel heet.

Die Ray mears is van Bushcraft enzo, hij laat je meer technieken enzo zien en dan savonds dan gaat die weer terug naar zijn kampje om te slapen en te eten enzo..

jaa hij is pas echt hardcore die survivor man.

maar wat ik me altijd af vraag is hoe slapen en wat eten die camera ploegen?

Bear Grylls all the way.

Ray Mears is een watje, hij is diegene die altijd 4 land rovers vol met eten bij zich heeft.. Bear Grylls is de shit.

Bear is echt een ****ing loser. Dat hij stierenpoep vreet en teelballen van een orc wil natuurlijk niks zeggen. Ik weet nog dat hij zich liet afdrijven in een wildwater-rivier. Je zag gewoon het reddingsvest eronder zitten. Slaat toch nergens op!

Toen hij konijnen ving met een schoenveter wisten ik en mij pa genoeg. Hij is fake! Bij het stropen werden er altijd hele dunne koperdraden gebruikt, omdat konijnen het anders zagen en er niet inliepen en hij vangt ze in 1 nacht met een ****ing dikke schoenveter. Yeah right!

Terug
Naar boven