MuscleMeat

reacties graag???!!

iron devoted

Huge Freak
Waardering
302
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
wat vinden jullie van deze kuur?
wk 1 t/m 10: 250 mg test enantaat ew
wk 1 t/m 10: 200 mg deca ew
wk 1 t/m 3 : 30 mg dianabol ed
wk 13 t/m 16: 50 mg clomid + 20 mg nolva ed

Laatst bewerkt:
iron devoted zei:
wat vinden jullie van deze kuur?
wk 1 t/m 10: 250 mg test enantaat + 200 mg deca ew
wk 1 t/m 3: 30mg dianabol ed
wk 13 t/m 16: 50 mg clomid + 20 mg nolva ed

Vind de doseringen wederom te laag.
Plus is het erg moeilijk te doseren of je moet het maar 1 keer per week zetten wat ik persoonlijk fout vind.
Zou op 500mg test en 400mg deca gaan zitten.
De test voor 10 weken en de deca 8.
Dbol eruit halen.
Ik ga er vanuit dat dit je 1e is.

BigMaus zei:
Vind de doseringen wederom te laag.
Plus is het erg moeilijk te doseren of je moet het maar 1 keer per week zetten wat ik persoonlijk fout vind.
Zou op 500mg test en 400mg deca gaan zitten.
De test voor 10 weken en de deca 8.
Dbol eruit halen.
Ik ga er vanuit dat dit je 1e is.

Waarom zou je meteen voor 500mg test en 400mg deca gaan als je op 250 - 200 waarschijnlijk veel kan pakken!

Angerfist zei:
Waarom zou je meteen voor 500mg test en 400mg deca gaan als je op 250 - 200 waarschijnlijk veel kan pakken!

daar ben ik het ook mee eens ja.

ik zou alleen wel elke 5e dag zetten ivm stabielere bloedwaardes.

Angerfist zei:

Dat weet je nooit van tevoren of wel??

Daarom zou ik voor safe gaan en dat is imo wat hoger zetten.
De kans dat je teleurstellende resultaten behaald door te laag in te zetten is altijd aanwezig.
Vind ik voor een 1e keer niet handig.

Meeste mensen doen ook net ff iets te moeilijk over wat hogere doseringen.

BigMaus zei:
Dat weet je nooit van tevoren of wel??

Daarom zou ik voor safe gaan en dat is imo wat hoger zetten.
De kans dat je teleurstellende resultaten behaald door te laag in te zetten is altijd aanwezig.
Vind ik voor een 1e keer niet handig.

Meeste mensen doen ook net ff iets te moeilijk over wat hogere doseringen.

Wat dus wel betekend dat je je volgende kuur nog hoger moet gaan.

Heb er niet echt verstand van maar is nolva en clomid niet dubbel op?

jep zou zelf in nakuur gaan voor wk13 40mg/ed nolva - wk14 30mg/ed nolva - wk15 20mg/ed nolva en enventueel nog wk 16 op 20mg/ed nolva, clomid is imo niet echt nodig

pff lastige discussie..je stats zijn eigenlijk doorslaggevend met het besluit op je dosering!

post je stats eens dan kunnen we hier verder over discussieren..:D

en als je nakuur in wk 13 start, zou k je test nog een weekje langer doortrekken tot wk 11 ;)

Mits het je eerste kuur is vind ik het een goede kuur. Alleen zou ik de dbol doortrekken tot en met wk 6.

De nakuur met nolva en clomid vind ik niet dubbel op, ik ben er een voorstander van. Al denk ik niet dat je het bij deze kuur nodig hebt.

Idd is het ook wijs om de test 1 of 2wkn door te trekken.

De meningen zijn weer verdeeld, het wordt er niet makkelijker op voor je om te kiezen.

Succes met je keuze! :)

waar staat het dat ie 15 is?

dat er weinig winst is met 200 deca en 250 test ligt meestal te wijten aan de voeding enz, maar indien je voeding top is kan je zeker mooie gains halen met 200.250!als et goeie gear s met goed schema ga je zeker mooi gainen!!!

200mg deca met 250mg test is zeker voor een eerste kuur voldoende, of 500mg test enth only, ik ken jongens die daar flinke resultaten mee hebben behaald.en daar komt de dianabol als kickstart nog eens bij.
Je kan altijd nog in de toekomst verhogen met doseringen.

Zonde om in je eerste kuur al bijna op een gram aan roids per week te gaan zitten en bovendien onverantwoord gevaarlijk.

En je moet idd hoger doseren in je volgende kuur, denk maar niet dat je bij herhaling van de doseringen weer lekker wat kilo's kunt gaan pakken.

Als je op 250 test/200 deca niet groeit is het spul ondergedoseerd of je training/voeding/rust is niet in orde.

@topicstarter
Zou de deca tot week 9 doen zodat je in week 12 aan je nakuur kunt beginnen en de d-bol eruit laten. 3 verschillende roids tegelijkertijd in een eerste kuur vind ik een beetje veel van het goede.

Veel mensen doseren onnodig hoog, dat is zonde.

Terug
Naar boven