XXL Nutrition

reacties graag???!!

Glenn GX zei:
Veel mensen doseren onnodig hoog, dat is zonde.

Kerel het is de vraag wat onze doel is .....als je beetje goed uit wilt zien voor de zomer ,dan heb je genoeg aan een paar winy's met 250mg testo(dan loop je beetje strak bij)maar als je wilt groeien dan zul je toch goed moeten eten maar ook hoog doseren,dat klopt dat je soms beter niet te hoog moet gaan maar wat ik zeg als je wilt groeien!!!!!!!! dan zal dat toch hoog moeten doseren.

Hoger doseren kan maar neem er dan gewoon wat anders bij

rafael25 zei:
Kerel het is de vraag wat onze doel is .....als je beetje goed uit wilt zien voor de zomer ,dan heb je genoeg aan een paar winy's met 250mg testo(dan loop je beetje strak bij)maar als je wilt groeien dan zul je toch goed moeten eten maar ook hoog doseren,dat klopt dat je soms beter niet te hoog moet gaan maar wat ik zeg als je wilt groeien!!!!!!!! dan zal dat toch hoog moeten doseren.

Ben ik niet mee eens, vaak zullen mensen net zo hard groeien met 250 test + 200 deca vergeleken met 500 test + 400 deca. Maar dat is maar een mening, want dit is moeilijk te checken (een eerste kuur blijft een eerste kuur en ervan uitgaande dat het een eerste kuur is voor topic starter).

Veel mensen hebben goede resultaten bereikt met 250 test + 200 deca. Sterker nog, vrijwel net zo goed als de mensen die met 500 test + 400 deca zijn begonnen.

Chemical (top amateurbodybuilder Jerry Koolhoven) zei dat mensen snel te hoog doseren. Hij heeft dat niet gedaan en groeit op, in wedstrijd bb doseringen, lage dosering, zeker voor zijn stats.

Black Knight zei:
Zonde om in je eerste kuur al bijna op een gram aan roids per week te gaan zitten en bovendien onverantwoord gevaarlijk.

Wat een onzin,bro.....je doet net alsof zn ballen eraf kunnen vallen bij die hoeveelheden.

Ik kan weinig zeggen want weet topicstarter zn stats niet maar als ie al over de 80 kilo is ga ik met Bigmaus mee en vind ik dat soort kuurtjes k*t met peren.

Uit je eerste kuur kan je het meeste halen en dan ga je niet mauwen over 250mg meer of minder....jullie doen net alsof het een wereld van verschil is....aanstellers.

Glenn GX zei:
Chemical (top amateurbodybuilder Jerry Koolhoven) zei dat mensen snel te hoog doseren. Hij heeft dat niet gedaan en groeit op, in wedstrijd bb doseringen, lage dosering, zeker voor zijn stats.

Je moet niet alles geloven wat je leest,bro.

Zeker niet van wedstrijdjongens want die laten nooit het achterste van hun tong zien.;)

Yeah right laten we gelijk op een gram roids per week gaan zitten als je nog 0,0 ervaring hebt met roids.
Een wereld van verschil is het zeker niet als we het hebben over de extra spiermassa die je pakt met veel hogere doseringen in een eerste kuur.

Das gelul,kerel.

Ik ken teveel mensen die een k*tkuur op jullie manier gedaan hebben en er maar een paar k*tkilo's mee gewonnen hebben dus die vlieger die jullie zo mooi hoog proberen te houden gaat gewoon veel te vaak niet op.

Ik adviseer liever iets dat werkt dan dat iemand 8/10 weken loopt te klooien voor een paar suffe kilo's erbij.

Uit je eerste kuur haal je het meeste resultaat en met die adviezen van jullie gaan de mensen veel te snel aan een 2e kuur beginnen omdat de eerste dus een drama was.

Daar wel eens over nagedacht?

Testo zei:
Das gelul,kerel.

Ik ken teveel mensen die een k*tkuur op jullie manier gedaan hebben en er maar een paar k*tkilo's mee gewonnen hebben dus die vlieger die jullie zo mooi hoog proberen te houden gaat gewoon veel te vaak niet op.

Ik adviseer liever iets dat werkt dan dat iemand 8/10 weken loopt te klooien voor een paar suffe kilo's erbij.

Uit je eerste kuur haal je het meeste resultaat en met die adviezen van jullie gaan de mensen veel te snel aan een 2e kuur beginnen omdat de eerste dus een drama was.

Daar wel eens over nagedacht?

TESTO..... super goede post!!!!!!!!!!

TESTO ben jij het arie?????

Terug
Naar boven