MuscleMeat

reageer slecht op whey

Sammetje999

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
hallo allemaal,

ik heb een tijdje geleden bij body&fit shop een grote emmer van 4,5 kilo aan whey gekocht... met stevia erin met de smaak vanille.

ik merkte na 2 dagen gebruik dat ik kots misselijk werd na het innemen van de whey.

ik denk zelf dat het de smaak was dus ga de stevia versie niet meer kopen en ga voor de aardbei. hoop dat het dan beter word maar heeft iemand ervaring met misselijkheid en buikpijn na de whey. is het even wennen voor je maag of hoor je het gewoon zonder problemen op te drinken?

en zijn er ook ergens pakketten tekoop waar meerdere smaken in zitten en dat dan 5 keer zodat je kan kijken of het op iets langere termijn nog te drinken is?

mvg. Sam

Welke whey heb je?

Wellicht ben je (deels) lactose intolerant?

Zelf kan ik Whey goed hebben (gebruik wel Isolaat). Maar heb wel meer moeite om caseine eiwitten te verteren.

Zou geen kwestie van wennen moeten zijn. Valt normaal gewoon wel of niet goed.

Gebruikte je daarvoor al een whey product? Drink je het met melk of water? En hoe reageer je normaal gesproken op enkel melk? Misschien eerst een sample pack proberen voordat je weer een hele pot koopt? Zowel B&F als XXL hebben dat op hun site staan. Geen opgeblazen gevoel/buik?

Aangezien ik het onnodig vind om een nieuw topic hier over te openen

Zit ik met een ander probleem :

Ik doe dus het volgende, Gooi mijn whey met Brinta en wat verschillende fruit melk en sju in de in de mix en dan hop klaar.

Maar mijn scheten stinken nu ontzettend :D Dit is echt niet normaal meer. Normaal heb ik er geen last van maar dit gaat te ver?

Ben vergeten te melden dat ik vandaag heel veel lasagna op heb. En 2 bakkies rijstdesert :D :)

• Topic Starter Topic Starter
Welke whey heb je?

Wellicht ben je (deels) lactose intolerant?

Zelf kan ik Whey goed hebben (gebruik wel Isolaat). Maar heb wel meer moeite om caseine eiwitten te verteren.

Zou geen kwestie van wennen moeten zijn. Valt normaal gewoon wel of niet goed.

Ik heb deze gekocht: http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...ody-fit-sportsnutrition/whey-proteine-stevia/

Het kan zijn dat ik een beetje lactose intolerant ben maar heb niet echt last van kaas of kwark.

Dit was de eerste keer dat ik een whey product gebruikte en heb het met melk en water geprobeert en bijde vond ik niet te drinken en kreeg er buikpijn van. Normaal reageer ik goed op kaas en kwak zoals ik al zei maar ik lust geen melk dus weet niet hoe ik er normaal op reageer.

maar verder ga ik denk ik maar een proefpakket bestellen en anders neem ik een smaak waarvan ik bijna zeker weet dat het te drinken is.

bedankt voor de reacties.

met iemand ruilen die het wel lekker vindt? or doorverkopen

Ligt aan de Whey Exclusive, heb ik ook een keer gehaald, 2 uur bezig om 1 shake te drinken, gewoon perfection halen.

Ik heb zelf de perfect protein genomen in vanille. Ik ben lactose intolerant en heb daar enigzins last van.
Ik wil nu overgaan op isolaat. Ik heb daar samples van geprobeerd en daar geen last van. Misschien een optie?

oh ja.. kaas: als het harde kaas is (gouda/edammer) klopt het dat ej daar tegen kan. zit geen lactose in.
Kwark klopt ook. In zure producten als kwark en yoghurt zit al lactase die een deel van de lactose afbreekt. Daardoor is de kans groot dat je daar wel tegen kan. Ik kan ook redelijk tegen kwark en yoghurt maar absoluut niet tegen melk.

Ik wil niet hijacken maar ik werd altijd strontmisselijk van isolaat perfection.. Iemand die dit ook heeft gehad?

En hoe reageert de whey op jou ?

Terug
Naar boven