- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jammer dat jinkazama en patmuscle er niet meer zijn, dat waren fanatieke real madrid aanhangers![]()
ja, idd. Erg jammer dat die 2 er niet meer zijn!!1!
ja, idd. Erg jammer dat die 2 er niet meer zijn!!1!

lol barca overpowered? Wat denk je van real dan? Trolnaldo loopt iedereen voorbij en bij een schouderduw tegen hem valt de verdediger om bij wijze van spreken.Ja daar zit ik nog vaak over te piekeren, inderdaad jammer
Ik hoop op Real aangezien Barca zoveel aanhangers en fans heeft en alleen maar omdat het zo'n goede club is. Iedereen in mijn omgeving is pro Barca terwijl ze helemaal niets met de club hebben, de meeste "fans" hebben nog niet eens een wedstrijd van hun bekeken of zijn zelfs nog nooit in Barcelona geweest. Staat straks heel facebook weer vol MESSSIIIIIIIIIIII YEAH BARCA 1-0.
Dan nog niet te spreken over al die losertjes die keer op keer voor Barca kiezen met fifa.. Ik speel ze wel kapot met real, maar wat een overpowered k*t team is dat in fifa.
Heb je aan die dude die die comment heeft gepost op youtube gevraagd of je het mag gebruiken?strong hate Kraft
---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 14:05 ----------
Some say, Nani is still looking for him
lol barca overpowered? Wat denk je van real dan? Trolnaldo loopt iedereen voorbij en bij een schouderduw tegen hem valt de verdediger om bij wijze van spreken.
---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 14:08 ----------
Heb je aan die dude die die comment heeft gepost op youtube gevraagd of je het mag gebruiken?
lol barca overpowered? Wat denk je van real dan? Trolnaldo loopt iedereen voorbij en bij een schouderduw tegen hem valt de verdediger om bij wijze van spreken.