XXL Nutrition

Real Madrid-Barcelona 10 December 22.00

Peiling Peiling Wie wint?

• Winst Real

Stemmen: 4 14,8%
  • Winst Barca

Stemmen: 20 74,1%
  • Gelijkspel

Stemmen: 3 11,1%

• Totaal stemmers
    27
real madrid-barcelona: 3-0

net als veel hopend op de winst voor barca. Maar real heeft de grootste kans denk ik

jammer dat jinkazama en patmuscle er niet meer zijn, dat waren fanatieke real madrid aanhangers :P

Is jinkazama gebanned?

ja, idd. Erg jammer dat die 2 er niet meer zijn!!1!

Ja daar zit ik nog vaak over te piekeren, inderdaad jammer :mad::mad::mad:

Ik hoop op Real aangezien Barca zoveel aanhangers en fans heeft en alleen maar omdat het zo'n goede club is. Iedereen in mijn omgeving is pro Barca terwijl ze helemaal niets met de club hebben, de meeste "fans" hebben nog niet eens een wedstrijd van hun bekeken of zijn zelfs nog nooit in Barcelona geweest. Staat straks heel facebook weer vol MESSSIIIIIIIIIIII YEAH BARCA 1-0.

Dan nog niet te spreken over al die losertjes die keer op keer voor Barca kiezen met fifa.. Ik speel ze wel kapot met real, maar wat een overpowered k*t team is dat Barca in fifa.

Ja daar zit ik nog vaak over te piekeren, inderdaad jammer :mad::mad::mad:

Ik hoop op Real aangezien Barca zoveel aanhangers en fans heeft en alleen maar omdat het zo'n goede club is. Iedereen in mijn omgeving is pro Barca terwijl ze helemaal niets met de club hebben, de meeste "fans" hebben nog niet eens een wedstrijd van hun bekeken of zijn zelfs nog nooit in Barcelona geweest. Staat straks heel facebook weer vol MESSSIIIIIIIIIIII YEAH BARCA 1-0.

Dan nog niet te spreken over al die losertjes die keer op keer voor Barca kiezen met fifa.. Ik speel ze wel kapot met real, maar wat een overpowered k*t team is dat in fifa.
lol barca overpowered? Wat denk je van real dan? Trolnaldo loopt iedereen voorbij en bij een schouderduw tegen hem valt de verdediger om bij wijze van spreken.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 14:08 ----------

strong hate Kraft

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 14:05 ----------

Some say, Nani is still looking for him

Heb je aan die dude die die comment heeft gepost op youtube gevraagd of je het mag gebruiken?

Ik snap niet dat je pro real kan zijn.

lol barca overpowered? Wat denk je van real dan? Trolnaldo loopt iedereen voorbij en bij een schouderduw tegen hem valt de verdediger om bij wijze van spreken.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 14:08 ----------

Heb je aan die dude die die comment heeft gepost op youtube gevraagd of je het mag gebruiken?

wist dat iemand dit ging zeggen, vond hem wel goed.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 14:10 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=m1VkHpnqDN4

Ronaldo is erg sterk in fifa, maar dit komt vooral door zijn snelheid en dat is in werkelijkheid ook zo. Ik weet zeker dat Messi in fifa even sterk is als Ronaldo (wel andere kwaliteiten natuurlijk).

Maar dan heb je het over 1 speler bij Real. Tegen Barca spelen daarentegen, kom je simpelweg niet langs de verdediging met bewegingen of je moet een slimme / dieptepass geven.

Pepe is anders ook veel te overpowered vergeleken met de werkelijkheid.

El clasicoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!111!!

geeft sierd weer commentaar?

welke zenders laten deze wedstrijd zien?

Zo vertrekken om deze match met paar maten op cafe gaan zien. Hopelijk wordt het een mooie pot :)

Real Madrid krijgt pak op de broek.

Terug
Naar boven