AndroidHealthClinic

receptoren gewenning?

tsjerno187

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m77
ik vroeg me af of je receptoren gewend kunnen zijn geraakt aan hogere doseringen..
dus bijv dit: als je al eens 500mg test heb gezet.. merk je dan uberhaupt nog wel wat van 250mg?

probeer steeds wat meer kennis te vergaren :p

ik vroeg me af of je receptoren gewend kunnen zijn geraakt aan hogere doseringen..
dus bijv dit: als je al eens 500mg test heb gezet.. merk je dan uberhaupt nog wel wat van 250mg?

Natuurlijk is er sprake van gewenning of dacht je dat een Ramy zou kunnen blijven groeien op 250mg testE per week?;)

Je zal nooit zo veel gainen als je deed in je eerste paar kuurtjes, uiteraard omdat het ook voor het lichaam lastiger wordt om massa aan te zetten. Denk dat je met verandering in voeding en trainingschemas/-methoden een heel eind kan komen ook als je na een aantal kuren nog "maar" 500mg test zet, uiteraard met een stack. Of je receptoren gewend raken weet ik niet, maar klinkt op zich best logisch. Misschien is er iemand die hier wat meer vanaf weet en/of onderzoek naar gedaan heeft.

Als je niet kuurt en hard gaat trainen zit je na een aantal jaar op je natuurlijke max. Zet je dan 500mg test per week en je traint daar een tijdje op zit je qua omvang op je max van 500mg test. Stop je even met kuren en val je wat kg terug waarna je weer die 500mg test pakt, zal je uiteraard weer groeien tot je die "max" hebt berijkt. Je lichaam went dus niet aan die sjit, maar past zich er door trainen wel op aan.

Wie begint er over up & down regulatie? :)

Je blijft groeien, alleen gaat het minder snel :)

• Topic Starter Topic Starter
oke de meningen zijn dus verdeeld.. zat net toevallig wat van cools te lezen over 6 weken test e 250 primo 200. waar die blijkbaar op blijft gainen en nooit hoger gaat..?
of heb ik dit mis

Vroeger claimde ik als ik iets verkeerd deed gewoon geestelijk gehandicapt te zijn, maar nu kan dat niet meer want ze hebben down gereguleerd.

vuistregel, elke kuur 75% meer van elke compound zit je goed

:trollface:

vuistregel, elke kuur 75% meer van elke compound zit je goed

:trollface:

Waarom 75%? Ik snap dat idee erachter niet echt sorry, is namelijk best wel lastig af te meten elke keer. Zeker als je op 500 mg begint, naar 875 en dan opeens naar 1531.25mg?

Waarom 75%? Ik snap dat idee erachter niet echt sorry, is namelijk best wel lastig af te meten elke keer. Zeker als je op 500 mg begint, naar 875 en dan opeens naar 1531.25mg?

inderdaad we zijn toch geen fokking wiskunde hooggeleide enzo G nooit hoog geleid enzo

gewoon steeds verdubbelen niet moeilijk doen

inderdaad we zijn toch geen fokking wiskunde hooggeleide enzo G nooit hoog geleid enzo

gewoon steeds verdubbelen niet moeilijk doen

Ik zou het persoonlijk niet elke keer verdubbelen, tren op 5gr is zwaar te vertoeven. Er moet eens grens zijn ergens, zullen we nu gewoon afspreken nu max 2gr tren? Hoger mag niet?

is maar een vuistregel he, kan best 850-1550 pakken.

Ik zou het persoonlijk niet elke keer verdubbelen, tren op 5gr is zwaar te vertoeven. Er moet eens grens zijn ergens, zullen we nu gewoon afspreken nu max 2gr tren? Hoger mag niet?

25mg per kilo VVM min 10mg voor elke kilo vet vanwege sides.

dus als je 105kilo bent at 10% vet mag je:

94.5x25=2362.5

min

10.5x10=105

2362.5-105= 2257.5 max tren.

maak je dus 2250 van.

Hoeveel ml is dat?

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

94.5x25=2362.5

min

10.5x10=105

maak je dus 2250 van.
Waarom niet naar boven afronden? Maar wat is dan een beginners kuur?

Hoeveel ml is dat?

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Waarom niet naar boven afronden? Maar wat is dan een beginners kuur?

dit gaat over je max natuurlijk.

als je test naar boven afrond rond je tren naar benenden af en andersom, zelfde als met andere compounds natuurlijk.

94.5x25=2362.5

min

10.5x10=105

maak je dus 2250 van.

next level broscience

je moet natuurlijk gewoon zo veel gebruiken als je kunt handlen

en dan nog meer want je bent toch geen mietje time to get jacked brah

Terug
Naar boven