XXL Nutrition

recuperatie

bartolomeius

Novice
Waardering
0
dag allemaal,ik train nu elke spiergroep 1maal per week,dit werkt het beste voor mij naturel.ik wil volgende week met men 1ste kuur beginnen kan ik daar 2maal per week van maken?hebben je spieren minder tijd nodig om te herstellen als je kuurt?

spieren zullen vlugger herstellen, maar ik zou gewoon elke spier 1 keer per week blijven trainen. vooral benen, borst en rug. indien je echt wil zou je eventueel biceps, schouders, triceps en kuiten wel een tweede beurt kunnen geven. ik zou het niet doen. dan nog beter 1 keer per week maar spieren een hardere beurt geven.

Zelf pak ik alles dan wel 2x... maar slapen en eten doe ik ook 2x zoveel... :D

Waarom niet je spiergroepen 2x/week trainen?? Door het snelle herstel kun je het makkelijk aan.

Recuperatie is persoonsgebonden en genetisch bepaald,dwz zeggen dat je zelf zal moeten experimenteren wat voor jou het beste werkt!

Zal je recuperatie niet toenemen met het gebruik van (bepaalde) AS? Wat moet je laten toenemen als je als natural begint met kuren? (meer setjes/ vaker trainen/ meer/minder rustdagen/ meer eten?). En hoe weet je nu hoeveel je van die zaken moet verhogen?

Terug
Naar boven