Fitness Seller

red-devil HET NIEUWE PRODUCT

re:

ik heb er nog nooit van gehoord maar ben erg nieuwsgierig geworden....

lijkt me maar een hoop verkooppraat, eerst ff een paar reviews afwachten :)

zoveelste bullshit product, lijkt mij althans, kun je beter vlees voor kopen voor dat geld

geef mij dit maar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Misschien dat het inderdaad niets is, maar ik blijf van mening dat van alles wat ze op de markt brengen dat het echt niet allemaal bullshit kan zijn.

Het lijkt me sterk dat een product van €35 en legaal beter is dan steroiden en pro hormonen. het is gewoon een test-verhoger meer niet.

Al zou het de helft waarmaken van wat ze beloven dan mag je volgens mij niet klagen.
Zeker ook vanwegen de prijs, tribosten en teso-sting zijn veel duurder en volgens de meeste doet dat ook niet zoveel

Typisch zo'n "pleurvanallesineenpotje" product.

Tijd zal leren of het waar kan maken wat het claimt.

Het is inderdaad nieuw en weinig tot niemand zal het nog geprobeert hebben.
Maar ik blijf bij mijn standpunt dat niet alles bullshit is, er zal gerust wel een kern van waarheid in zitten.
maar of het de anabolen evenaard, dat geloof ik ook niet.

Als je op de lijst van ingredienten kijkt dan zijn het stuk voor stuk stoffen die al gebruikt worden en waarvan mensen claimen effect te bemerken.

Maardat wil nog niet zeggen dat waneer je ze allemaal bij elkaar gooit dat je een soor 1+1=3 effect gaat creeren

Je ziet zelf soms van dit soort producten waarin zaken zitten die elkaars tegenhanger zijn

niet bepaald interessante ingredienten als je 't mij vraagt.

Behoorlijk populair in Duitsland. Maar ik zelf geloof er niet in.

Stick to the basic.

Net als testo-sting en tribosten probeer ik het wel gewoon, kwaad kan het niet, en met tribosten heb ik goed resultaat geboekt.

Als ik ergens niets van heb gemerkt is van het tribulus producten, behalve een dikke paal in m'n broek.

Als je een goed werkend product hebt doe je er goed aan dit niet in zo'n vreselijke advertentievorm te gieten. Echt wat loop ik me te ergeren aan zo'n schreeuwerig geval, maargoed misschien dat het helpt bij de gewone man.

Relaxte lay-out en bondige informatie, mond op mond reclame doet de rest.

my 2cents

je kunt de red-devil het beste samenpakken met die nitrobooster.heb overlaast eens gemaild voor info,en je zou zelfs in de cut paar kilo's spiermassa bij kunnen winnen en droger te komen staan ( zeggen ze )

In het stukje tekst staat er ook bij dat je je voedingsinname met 50% moet verhogen.
Dus mag ik nu van de 5000kcal naar de 7500kcal, dan kom ik wel 2 tot 5 kilo aan per maand in vet;)

Terug
Naar boven