XXL Nutrition

Red het regenwoud! Plas in je douche!

op school piste ik altijd in de wasbak omdat ik geen zin had om de trappen af te lopen naar de wc

Je moet die pis toch wegspoelen in je douche. Of verwachten ze dat je in een droge douche pist?
Je neemt sowieso een douche, dus er is geen extra waterverbruik...

Komt er dus op aan om tegelijk te douchen en te plassen. En als die synchronisatie niet lukt dan kan je altijd nog wildplassen :thumbup:

Je neemt sowieso een douche, dus er is geen extra waterverbruik...

Komt er dus op aan om tegelijk te douchen en te plassen. En als die synchronisatie niet lukt dan kan je altijd nog wildplassen :thumbup:

OF

Ipv je te douche was je je gewoon met een washandje met het water uit het wc en daarna pis je erin en spoel je gewoon door. Denk dat dat minder water verbruikt!

• Topic Starter Topic Starter
OF

Ipv je te douche was je je gewoon met een washandje met het water uit het wc en daarna pis je erin en spoel je gewoon door. Denk dat dat minder water verbruikt!
niet doorspoelen maar opdrinken, wat je later uitpist is terug water om je te wassen

Ik heb een tijd geleden op één of andere zender gezien hoe je je eigen urine kan recycleren met goedkope spulletjes die elke kampeerder heeft. Was iets met pannetje en verdampen, op het einde was het gewoon weer zuiver water, alleen de smaak krijg je moeilijk weg.

Ik heb een tijd geleden op één of andere zender gezien hoe je je eigen urine kan recycleren met goedkope spulletjes die elke kampeerder heeft. Was iets met pannetje en verdampen, op het einde was het gewoon weer zuiver water, alleen de smaak krijg je moeilijk weg.

Zeker destilleren?

• Topic Starter Topic Starter
op brainiac zeker, het eindproduct was wel drinkbaar maar niet erg lekker

Altijd al gedaan. Scheelt mij ook energie als ik 's ochtends wakker wordt, aangezien de douche boven is en de wc beneden.

gewoon een kuil in de tuin graven en daar in pissen en schijten, als die na een paar weken goed vol zit dan gooi je er wat zand op en graszaadjes en maak je een nieuwe kuil.

Terug
Naar boven