MuscleMeat

Shocking News Religie boven de wet in Nederland

Wanneer is officieel vastgesteld dat je aanhanger van een bepaald geloof bent? Want ik denk dat ik dan ook even een kerk op ga richten. 1tje waarbij je zo hard mag rijden als je wilt, mag nemen wat je wilt en geen belasting hoeft te betalen. Ik denk dat mijn kerk behoorlijk veel aanhangers zal krijgen.

Ik noem het 'Robisme'. Donatisch zijn welkom, kerkbezoeken niet.

In on Robisme

1) Gij zult geen belasting betalen.
2) Gij zult geen onderscheid maken tussen voor de Nederlandse wet legale en illigale substanties, deze zijn gelijkwaardig en het is aan u zelf te beslissen deze waren danwel te consumeren, danwel te verhandelen (met commandment 1 in het achterhoofd).
3) Gij zult zich verplaatsen in motergestuurde objecten met een snelheid waarvan u denkt dat deze verantwoord is. Deze snelheid zal de maximaal kracht van uw motergestuurde object zo veel mogelijk benutten.

Ik geloof. Zo waarlijk helpe mij RobG Almachtig! :bow2:

Sluit je nou maar gewoon aan bij de kerk der Robisme. Mijn geloof pwned de rest. Ik sta open voor suggesties voor mijn 10 commandments.

---------- Post toegevoegd Sat 18 Feb 2012 om 14:06 ----------

1) Gij zult geen belasting betalen.

Dat grapje maken we al 40 jaar bij ons in de familie
- Mijn vader heeft nog vast gezeten vanwege zijn geloof
- Hij geloofde dat hij geen belasting hoefde te betalen
....

Maar serieus, wat deed deze orthodoxe jood dan dat de politie het noodzakelijk achtte om naar zijn identiteitsbewijs te vragen.. Ik neem toch aan dat daar een redelijke aanleiding voor moet zijn geweest.....

PVV zal wel kamervragen stellen, oh wacht het was een Jood.

Voor religie moet je nooit de wet laten wijken, religie is ondergeschikt aan de wet in Nederland.

Antisemitisme raar heh?

Echt te debiel voor woorden dit.

Vind dit niet zo heel verrassend als de context verder niks anders toevoegt.

• Topic Starter Topic Starter
We moeten gezamenlijk een eiland kopen ergens in internationale wateren, dan ons eigen "land" creëren met eigen wetten: "Welcome to DBB Island!". Land waarin 1/4 van de oppervlakte een gym is, 1/4 een strand en de rest zelf in te delen. Trainen & niks doen (y)
Oh ja, chickies via bride order mail geïmporteerd :)
Momenteel zijn we met ongeveer 99.000 leden, als iedereen nou € 1000 legt kunnen we al iets vooruit...

Dit vind ik eigenlijk nog erger hoor. 150 euro daarvoor. :roflol:

true, vind het ook onzin, why de **** zou ik mn pas ten alle tijden moeten bijhebben:mad: Dan nog liever dat ze me maar gewoon meenemen naar het bureau en daar uitzoeken wie ik ben.

wat een opluchting:)

Klopt helemaal niets van de bedragen op internet, noem bijvoorbeeld maar eens de prijs van 20km te hard (correctie er al af ) op de snelweg A2 , met een personenauto. Antwoord heb ik net in de bus gehad.

Terug
Naar boven