Fitness Seller

repeat: ANAVAR of WINNY

ik ben benieuwd naar de reacties die komen gaan....

5 kilo? ga je cutten met kort werkende middelen of wil je groeien?

ik vind 5 kilo wel weinig voor een stack van 3 middelen, tenzij je ook zakt in bf% natuurlijk.

younggod zei:
5 kilo? ga je cutten met kort werkende middelen of wil je groeien?

ik vind 5 kilo wel weinig voor een stack van 3 middelen, tenzij je ook zakt in bf% natuurlijk.

Ik denk dat je in een cutkuur onmogelijk ook nog eens 5kg spiermassa kunt pakken. Je zult hiervoor toch relatief hoog in de carbs moeten blijven zitten.

mijn ervaring:
anavar: sterk, super pomp, en je wordt wat harder
winny: super last van mn gewrichten maar daar tegenover staat dat het je wel heel erg hard maakt (ik vind qua hardheid dat winny beter werkt)

al lang geen winny meer genomen maar ben onlangs begonnen met glucosamine van Olimp en dat spul werkt echt super goed. Normaal al wat last van mn gewrichies maar met die shit merk ik nergens meer wat van, dus binnekort ook maar weer eens winny proberen met gluco..

Leviathan zei:
Ik denk dat je in een cutkuur onmogelijk ook nog eens 5kg spiermassa kunt pakken. Je zult hiervoor toch relatief hoog in de carbs moeten blijven zitten.

voor een cut kuur is het inderdaad wel wat hoog gegrepen maar voor een bulk kuur vind ik 5 kilo een schrale winst.

misschien heb ik me een beetje onduidelijk geformuleerd....

test/tren is al voldoende, zelf pak ik die combi ook! Meer is niet altijd beter! :)
Je wil 5kg overhouden, dat moet toch te lukken zijn met de test/tren.

Succes!

Wat vaak vergeten word is dat men tijdens een cutkuur wel degelijk spiermassa kweekt alleen valt het minder op omdat je qua gewicht niet stijgt mischien.
Maar als je op hetzelfde gewicht blijft en je zakt een aantal procenten.
Reken jij dan maar eens uit met hoeveel kilo je vvm is gestegen;)

• Topic Starter Topic Starter
mijn bedoeling;week 1 tot 8;300mg test,300mg tren
en week 8 tot 11 : 40mg winny tabs ed!
overhouden 5 kg! wat denk je

pusher zei:
mijn bedoeling;week 1 tot 8;300mg test,300mg tren
en week 8 tot 11 : 40mg winny tabs ed!
overhouden 5 kg! wat denk je

Ik denk test op 250 mg en winny week 7 tm 10 zodat ik week 11 je nakuur begint! ;) Hoe gaat je nakuur eruit zien?

Terug
Naar boven